Shifterit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Inlinee, 21.2.2021.

  1. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Ei me jätkät näin helpolla luovuteta :odrealmad:

    Rattiakseli on viittä vaille purettuna talliin :poff:

    Iski semmonen Suomi vs. Muu maailma-boogi päälle, et päätin purkaa koko rattiakselin ja puhistaa ja uudelleen rasvata sen, ja pääsyynä siis se, että saan koko backdrive-linkagen herkistettyä uutta vastaavaks, niin ei saatana jää mitään muuta mahollisuutta enää kun se vitun vaijeri:soosoo::poff:
    Meinaan ku askiki on täysin läpikäyty ja tosi heree.

    On kyl sen näköset rasvat rattiakselin laakereis et iha hyväki näemmä avata joka 50. vuos ja vaihtaa rasvat :confused:
     
    malvasto ja Weijari tykkäävät tästä.
  2. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Yllättävän helppo purkaa.

    [​IMG]
     
  3. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Olipa hyvä purkaa ja rakentaa rattiakseli uuestaa. Sieltä mm puuttu yks päittäislaakeri-levyki:confused: Saatiin modattua laakerikaupasta löytyvin tuottein sopiva, sitä ei meinaan saa enää mistään.

    Mut. Ei saa vieläkää päälle backdrive-linkage kytkettynä vaikka kummasti herkistyki. VMP.
     

Kerro tästä muillekin!