Siivut tolpista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Anonymous, 12.11.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Onks toi nyt paha? Pala pois tolpista vaan ja katto keskeltä poikki, ylimääräset pois ja saumat umpeen. Varttitunnin homma.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kun ite tsoppasin autoni, kehuin tehneeni hitsuut 2:sa viikosa ja muuan guru sanoi korjannensa usseita viikon tsoppauksia. Ei oo vartin homma.

    Upota Tuuli- ja takalasi niinku Eyetech teki tuulilasille tai tuosa -52:n choppaus-topicisa neuvottiin takalasille.

    Mieti katon moneen osaan silppomista tai ennemminki sen pois jättämistä.

    T: Pikku-Arska
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vartin homma... Ihme jätkä! :sad:
     
  5. PAPH

    PAPH Gearhead

    Eli kysymys on minun lähettämä mutta kirjaantuminen näköjään teki temput... Tuo takaikkuna on melkein se ongelmallisempi paikka. Pelkällä tolppien katkaisulla voi saada aikaiseksi kummia muotoja katon ja takaikkunan liitoskohtaan. Vartissa ei taida tuota vielä valmiiksi saada kun pelkkään ruostevaurioiden kartoitukseenkin on mennyt jo yli vuosi....
     
  6. JouniK

    JouniK Gearhead

    Vaikuttaa haastavalta... Kattopeltiä kyllä leikkelee, mutta hitsaus ei ole kivaa. Jos (ja kun :wink:) katon laskee, lasien kulmat muuttuu. Tai sitten upottaa lasit korin sisään ja jatkaa joko takaluukkua tai konepeltiä tai molempia! Eli laittaa jonkun kolmesta tolpasta linjaan ja tekee loput sen mukaan.
    Toisaalta mä ehkä tekisin ton siten, että unohtaisin vanhojen lasien käyttämisen ja laskisin katon suoraan alas. Sitten tekisin lasien karmit. Tosin silloin saattaisi joutua lyhentämään kattoa sekä edestä, että takaa, mutta sauman saisi kenties karmin pokkaukseen.
    Lähde ihan vaan katselemaan mikä näyttää parhaalta! Sitten teet sen mukaan! luultavasti mikään vaihtoehto ei ole helppo, mutta varmasti tehtävissä!
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    yksi vaihtoehto olisi pudottaa haluttu määrä keskitolpasta. Pitää katto koskemattomana ja kallistaa etu ja takatolppia uuteen kulmaan. Etu ja takalasinhan joudut jokatapauksessa teettämään uudet.

    Tapio
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    No tollee mä oon tottunut ajankäyttöäni arviomaan kun esimerkiks muijalle pitää kertoa kauan meinaa olla poissa.
     

Kerro tästä muillekin!