simpukan rattiakselin sisäänmenon pitkittäisvälys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja eekoo, 27.7.2014.

  1. eekoo

    eekoo Gearhead

    mopar 65 tehostettu simpukka .. rattiakselivälys simpukassa n 5 mm. siis käännettäessä rattiakseli nousee / laskee 5 mm simpukasta, pyörät ei käänny ennenkuin välys on käännetty ratista pois. En ole vielä kokeillut mutta säätyykö tuo välys päällä olevasta lukitusruuvista. Rattiakselin ympärillä simpukassa on hammastettu kehä, liittyykö se jotenkin tuohon säätöön...
     
  2. iikka-

    iikka- 3rd gear

    Siinä kuuluu olla päittäisvälystä, tuo 5mm kuulostaa aika paljolta mutta sanosin että 3mm on jo ihan normaali. Päittäisliikkeellä se simpukka käyttää venttiiliä joka määrä tehostuksen suunnan. Kokeilitko muuten väljät kone käynnissä vai seis? Moparissa välykset täytyy kokeilla aina kone käynnissä jotta on tehostuksen paineet pelissä.

    Oman simpukan käytin yhdellä äijällä itä-suomessa rempattavana, tuli helvetin hyvä. Laita yv:tä jos haluat yhteystietoja.
     
  3. eekoo

    eekoo Gearhead

    motoori on lattialla eli simpukka on paineeton. Välys siis saatta poistua pumpun pyöriessä. kitoos
     

Kerro tästä muillekin!