Simpukan vaihto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja Esaa, 11.10.2015.

  1. Esaa

    Esaa Gearhead

    Onko kukaan sovittanut 65-68 galaxiin jotain muuta simpukkaa?
    tekisi mieli jotain vähän tunnokkaampaa simpukkaa.
    vanhassa vittumainen välys keskellä, joo kiristäminen ei auta :(
     
  2. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Onkos Borgesonilla Galaxieen sopivaa tehostettua simpukkaa? Itelle just asensin -67 Mustangiin Borgesonin tehostetun simpukan, ja voi veljet että on hyvä ajella!
     
  3. Esaa

    Esaa Gearhead

    joo kyllähän siellä näyttäis olevan, tekis vain mieli vähän rakennella.
     
  4. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    -68 Cougariin vaihdettiin Borgeson pari vuotta sitten, todella suuri muutos parempaan päin. Kyllä siinäkin oli vähän rakenneltavaa.
     
  5. Topias74

    Topias74 Gearhead

    No jos haluaa rakennella, niin tuossa myynti ilmossa oli tullut just myyntiin semmonen Omegan simpukka pumppuineen päivineen! Onkos galaxien sektori akseli 1" paksu vai 1 1/8"? Se omegan on muistaakseni 27mm tai 28mm booreilla. Niistä ne on rapakon takana rakennellu mustangeihin, faikkuihin ja visiin galaxieen myös parempia ohjauksia!

    Mulla meni melkein heittämällä uusi simpukka paikalleen, ainoastaan kuskin puolen pakosarja piti ottaa irti ja nostaa ylös kiikkumaan rautalangalla siks ajaks kun alakautta laittoi uuden simpukan paikalleen. Tosin mulla puolipitkät sarjat mikä oli helppoa. Sitten olin jo aiemmin muutellut sierran pumpun telinettä 302:seen sopivaksi. Ja simpukan mukana tilasin letkut jotka kävi siihen sierran pumppuun. Ainoastaan sierran pumppuun piti vaihtaa vanhan mallinen kierrelähtö letkulle. Ohjausakseli pylvään sisällä menee mulla syvemmälle vaan painamalla joten uusi pitempi simpukka meni hyvin paikalleen.
     
  6. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Se omekan simpukkahan oli tuolla esalla myynnissä, ja funtsin heti et mikset sitä laita omaa voorttii...
     
  7. Esaa

    Esaa Gearhead

    Joo se omegan simpukka on liian korkea, akselin pää on melkein alapalkin tasalla,
    täytys olla noin 10cm matalampi.
     
  8. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Sitten on vaihtoehdot vähissä. Itselle ostin borgesonin ebaystä. Firma nimeltä Steering Store.
     

Kerro tästä muillekin!