Sisään loggaaminen vanhoihin ketjuihin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Jza, 4.9.2017.

  1. Jza

    Jza Double Gearhead

    Lieneekö ominaisuus vai vika, että jos vaikkapa googlesta löytää jonkin mielenkiintoisen ketjun, niin sinne ei pysty kirjautumaan kirveelläkään kommentointia varten (ei vaikka olisi jo kirjautuneena sisään toisella välilehdellä), vaan täytyy mennä sinne toiseen OD -välilehteen ja tämän foorumin haulla kaivaa se sama ketjua auki. Sitten päästää sisään...? Testatkaapa vaikka tästä linkistä suoraan, niin ei loggaa: http://www.overdrive.fi/forum/threads/obd1-2.273126/

    Vaikuttaa vähän hoopolle, mutta pärjään mä toki tälläkin.
     
  2. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    mulla ainakin sellasta että jos on kerrankin kirjautunut ulos ja haluisi saman istunnon aikana kirjautua uudestaan sisään, ei suostu kirjautumaan vaan pitää sulkea selain ja avata OD uudelleen
     
  3. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Kyl mä pääsin sukkana sisään tonne Jza;n linkkiin, ei tarvinnut kirjautua uudestaan. Androidilla.
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead

    Pysyikö se droidi siis myös kirjautuneena? Pääsen minäkin sinne, mutta silloin ei ole enää omilla tunnuksilla loggautuneena, vaan turistina ja ei pysty vastaamaan viesteihin.
     
  5. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Juu pysyy kirjautuneena, ja näemmä sama myös pöytäkoneella.
     
  6. Jza

    Jza Double Gearhead

    No onpa outoa. Johtuneeko sitten Firefoxista, kun sitä käytän joka koneessa ja kaikissa tekee tuota samaa.
     
  7. Rotten

    Rotten Gearhead

    Android ja chrome, toimii!

    Tosin kun käyn pois täältä, (suljen välilehdet) joudun kirjautumaan lähes joka kerta uudestaan!??
    Alkuun toimi, kirjautuminen pysyi, välissä sama ongelma, taas toimi, nyt taas ei???
     
  8. ata

    ata Gearhead

    Ei tosiaan toimi minullakaan noissa linkeissä. Vaikka olisin kirjautuneena valmiiksi. Windows 7 PC ja Chrome tällä kertaa.
     
  9. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Mulla on pöytäkoneessa virevoksi ja sillä toimii.
     
  10. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Läppärissä Firefox ja toimi ihan hyvin, ilman kommervenkkejä... o_O
     
  11. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Onhan tässä semmonenkin hauskuus, että jos oot ennen uudistusta osallistunu johonkin ketjuun, niin ei tämä uusi sitä tunnu tietävän.
     
  12. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Joo, huomasin myös tuossa taannoin saman. Nytkin tuota linkkiä kun klikkaa niin näyttää etten ois kirjautunut. Win 10. Muuten tää kytllä pitää mut tällä läpärillä kirjautuneena.
    Mun Ol'School vintage Nokia puhelimella kun tuota linkkiä joskus klkikkasin, niin siloin kait pysyin sisään kirjautuneena.
     
  13. jorkat

    jorkat Gearhead

    Koittakaahan kaikki vetää henkeä välillä.
     

Kerro tästä muillekin!