Släntti ei irtoo laatikostaan!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja buick455, 14.4.2012.

  1. buick455

    buick455 Gearhead

    Eli släntti ei irtoo manuaalilaatikostaan.
    Pitääkö se ottaaa kytkinkopan kassa irti? vai kuin? :mad:
    on hakattu ja väännetty sun muuta mut ei vaan irtoo PER.....LE
     
  2. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Kyllä sen koneen pitäisi irrota kytkinkopan saumasta aikas helposti. Onko varmasti kaikki pultit irti? Jos jossain on vaikka joku katkennut, mikä hanttaa. Muistini mukaan myös ohjuritapit voivat hiukan ahdistaa. Jos kaikki pultit on varmasti irti, niin leveälapainen ruuvari saumaan ja vasaralla koputusta. Kyllä se siitä irtoo!
     
  3. fisu

    fisu Gearhead

    tod näk kytkinakseli jumii kytkinlevyyn tai painelaakeriin(helaan), kokeiles samalla polkea kytkintä kun toinen väännättää koppaa irti koneesta :wink:
     
  4. leksa

    leksa Gearhead

    Kytkinakselihan se taitaa jumittaa booreistaan kytkinlevyyn. Pääseekö kytkinvarren aukosta suihkasemaan ruosteenirroitinta. Ja samalla painelemaan kytkintä kun niivittelee irti. Tai jos pienekin rakosen saa ensin niin siitä sprayta sisään.
     

Kerro tästä muillekin!