Slant six mutta kumpi kansi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Kossu44, 13.5.2006.

  1. Kossu44

    Kossu44 Gearhead

    Neuvot on nyt tarpeen. Mulla on Valtterin kutos kone remontin alla ja ostin vanhan (`64) koneen tilalle Aspenista lainatun noin `80 koneen jossa on lyijyttömällä hyvin käyvä kansi. Mutta pudottaako uusi kansi tehoja? Näyttää palo tila ja kanavat samoilta ku vanhassakin. Mitä muuta eroo niissä yleensä ottaen muuta on ku et vanhassa tulpat on holkin kanssa viety palo tilaan ja uudes menee suoraan? :odroll:
     
  2. Ilpo

    Ilpo Gearhead

    No ei kai tuossa mitään tehohäviötä tule jos kannen vaihdat.. Itse tein saman ja slant vaikuttaa yhtä voimakkaalta kuin aikaisemminkin.
     
  3. Kossu44

    Kossu44 Gearhead

    Sitä vähän arvelikin, en vaan löytäny mistään uudemman koneen tehoja.
     
  4. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    :rotfl: :rotfl:

    sori, oli ihan pakko :p slantti se o mullaki.. :wink:
     
  5. petro_din

    petro_din Gearhead

    sanovat jotta vanhemmissa ois pienemmät palotilat..
    eli kun pistää uudemman ni kestää ajella vaikka kotikeittosella ja huonosti tislatulla eikä nakuta :p

    hevosiin tuskin älyttömän hirveesti vaikuttaa..

    edit: nii ja juu, vesikanavat vanhemmissa pyöreet, uudemmissa kolmion muotoset, mutt se vesi kiertänee siitä reiän muodosta huolimatta riittävästi
     
  6. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Käyttikseen uudempi, ei tarvi lotrailla bensan lisäaineiden kanssa.
     

Kerro tästä muillekin!