Slant Six pakoputkisto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Kahvipoika95, 31.10.2018.

  1. grantorino

    grantorino Gearhead

    Viritys on aina onnistunut jos kulutus on saatu nousemaan.
    Mulla kulkee vakio super six slantti 11,5l/100km keskikulutuksella.
    Pakoputkena on aluminoidusta teräsputkesta Marteliuksen vääntämä alkuperäismallinen putki, joka tekee Aspenin kulusta kuiskaavan.
     
    KajS tykkää tästä.
  2. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Minkä tyyppinen ahdin olis hyvä tuohon tarkoitukseen. Jotenkin arveluttaa tuo tonnin budjetti. Sen saa helposti menemään pariinkin kertaan. Pitäisi vaan kokeilla.
     
  3. Turbiini

    Turbiini Gearhead

    Turbo käytettynä tai sitten uusikiinalainen noin 400 euroa pakosarjan kun halvalla tekee niin j putki vakio pakosarjalta ja kaikkea jämä palaa niin ei maksa juuri mitään. Polttoainejärjestelmä sitten on aina se vaikein, jos löytää edullisen turbo kaasuttimen ja sovittaa sen vakio imusrjaan pääsee aika halvalla joten tuo 1000 euroa riittänee ihan hyvin, mutta jos vähänkin haluaa paremmin tehdä niin pitää ainakin tuplata. Joku holset hx35 on varma valinta kaikkeen kaikkeen 2 litrasesta suurempiin joissa tehotavoite alle 400 heppaa, ja tarvittaessa venyy ylikin.
     
  4. Dart 67

    Dart 67 Gearhead

    Tossa pari kuvaa mun evo1 versiosta

    [​IMG]

    [​IMG]

    Siitä ois vielä jäljellä/ myynnissä toi imusarja ja toi j-putki
     
    KajS ja Slant Sickness tykkäävät tästä.
  5. Dart 67

    Dart 67 Gearhead

    Tässä sitten evo2 sarja tekeillä

    [​IMG]
     
    4d sedan, KajS ja Slant Sickness tykkäävät tästä.
  6. Dart 67

    Dart 67 Gearhead

    Ja tässä evo3 jolla ei ole vielä ajettu...

    [​IMG]
     
    Filth, Kalu, Mudracer ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. fennia

    fennia Gearhead

    Ainakin on näyttävän näköinen putki helvetti.
     
  8. KajS

    KajS Gearhead

    Slanttivani tarviis tuollaisen...
     
  9. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Nyt kun te ahdatte Slanttia, niin täytyy taas kaupata Eaton M90 ahdinta, lyhyt malli(Ford Thunderbird) ja paras koteloltaan noista Eatoneista.

    [​IMG]

    Oikean puoleinen noista, 400€.

    Saa toimimaan myös kaasarilla(blow thru), "vuotoläppärunko" tarvittaessa mukaan, niin kuin 8M hammashihnapyörä alas ja ylös.....
     
    KajS tykkää tästä.
  10. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Muuten vois lähteäkin jo noihin ahtohommiin mutku olemassa olevat ja just hankitut osaset on vähän sitä vastaan. 4.10 välitys, 236/230 asteinen nokka ja 3200rpm slantille mitoitettu turbiini jo hallussa seuraavaa vapariversiota varten.
     
    KajS ja jariha tykkäävät tästä.
  11. jariha

    jariha Double Gearhead

    mul ois muuten valmis ylimääräinen 2,5" pakoputki early a-bodyyn pakosarjalta taka-akselineteen;) kohtuuhintaankin vielä... eikä oo etes kesää ajettu;) kouvolasuunnalla ja en lähetä kun se on kokonainen(yhtäpötköö)
     
  12. Dart 67

    Dart 67 Gearhead

    Laitoin ton turbosarjan myyntiin v8 markettiin, eli nyt olis sit sellanen tonnin sarja tarjolla.
     

Kerro tästä muillekin!