Slant Six Remflex imu-pakotiiviste

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja L.P., 2.3.2025.

  1. L.P.

    L.P. Gearhead

    Remflex 6008 - Chrysler Slant Six
    Löytyykö käyttäjiltä omakohtaisia kokemuksia tuotteen asennuksesta ja toiminnasta? Suositteletteko?
     
  2. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

  3. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Mä oon käyttänyt jo viime vuosituhannelta alkaen Australiasta tilailemiani tiivisteitä. Dutra dualsit oli vaikea saada pitämään täyssarjan mukana tulleella ja olen nyt turbon kanssa jatkanut samoilla. Ne on vähän isommilla aukoilla ja muutenkin materiaalia on runsaammin. Tämä:

    https://www.hemiperformance.com.au/...let-exhaust-manifold-gasket-suit-slant-6.html

    Entisinä aikoina oli olemassa 2 osainen tiiviste, missä imut tiivisti massatiiviste ja paot peltinen. Se oli myös hyvä, mut saattaa olla obsoliitti nykyään.
     
    Muokattu: 2.3.2025

Kerro tästä muillekin!