Sopiva ahdin 6,2D:hen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja O.J., 7.12.2010.

  1. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Mitäs raati on mieltä, sopivaa ahdistelijaa ollaan hakemassa 6,2D myllyyn. Kun pitäisi lähteä niin alhaalta mukaa ku mahdollista, ehkä jostain 1000-1500rpm? Ja ahdothan pitäisi pysyä aikalailla siinä max 0,5, eli hirveitä ei olla hakemassa. Yhden turbon konversio olisi kyseessä, eli väliputkella sarjalta toiselle kaasut...

    Itsellä osui silmiin tuollainen Switzer S2B? Onko jopa liian järeä? Mainostettiin tarkoitetun 5,5-6,6L traktoreihin ja työkoneisiin...

    Vanhat topicit selailtu läpi, mut herätellään nyt vähän taas. 8)
     
  2. chevyana

    chevyana 1st gear

    laita 6.5td vanin ahdin siihen
     
  3. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Sitä myös punnittu tuossa, käyköhän jopa vakiopakosarja bolt-in? Millaisia ahtoja tuo tarjoilee ja millä numeroilla? Ehkä viilaten jopa verrattavissa kuuskakkoseen...
     
  4. tabs

    tabs Gearhead

  5. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Tuo Dieselplace oli ihan asiallista luettavaa. Taidan vaan pysyä tuossa yhden ahtimen asennuksessa ihan tuon tilanahtaudenkin vuoksi, aihiona kun on -90 vani. :oops:

    Vasta yhden turbotetun kuuskakkosen omistaneena, jota en siis itse oo rakentanut, niin vähän "amatöörilinjalla" ollaan, eli kaikki neuvot kalliita...

    Nyt tuli vastaan juttu, mikä tuo CDR on, josta mainitaan monesti. :eek: ei ameriikankieli taivu vielä noin ammattisanastollisesti... mihin se vaikuttaa ja liittyy asennukseen?
     
  6. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    .

    tonnikalapurkilla ylläpidetään pientä alipainetta kampikammiossa. höyryt imetään ahtimen imupuolelle. järjestelmää voi parannella, mutta poistaa ei kannata. kone pysyy systeemin kanssa tiiviimpänä 8)
     
  7. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Kattelinkin tuota viritystä, ei taida käytännössä käsittää muuta kuin sen astian, jossa on letkun paikat, joka siellä budjettiturbojutussa oli rakenneltukin...?
     

Kerro tästä muillekin!