Sopiva diesel tekniikka -78 chevy vaniin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Cleve, 20.11.2014.

  1. Cleve

    Cleve Gearhead

    Kyllä siinä kohtuu savotta on, että siisti tulee :lol: Tuo 5.7d ei ole juurikaan ulkomitoiltaan pienempi kuin 6.2d.
    Se bensa kone onkin sitten helpompi koska on matala ja eri kulma kansissa, niin ei ota venakopat konetilan laitoihin kiinni. Joka on muuten -81 ja vanhemissa n.10cm kapeampi.


    "The G20 passenger van came standard with a 4.1-liter L6 (135 hp (101 kW) and 235 lb·ft (319 N·m) @2400 rpm). The G20 could also have an L05 engine, which was a 5.7-liter V8 (190 hp (142 kW) @ 3600 rpm, 300 lb·ft (407 N·m) @ 2400 rpm). A 7.4-liter V8 (230 hp (172 kW), 385 lb·ft (522 N·m) @2400 rpm) was exclusive to the G30."

    Eli kyllä tuohon G30 on mahkuja asennella yhtä sun toista ;)
     
  2. tomsak

    tomsak 1st gear

    Mulla on ollu -83:ssa 5,7 dx. Ja jollain jkl isännällä,jota en tunne kuin näöltä oli -90 luvun vaihteessa 6.2 vielä vanhemmassa.. tosin moottorinkoppa ei mahtunut kiinni..

    Jotain kokemusta on vaneista,kun niitä 3 kpl on ollu. 8)
     

Kerro tästä muillekin!