Spet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mopar, 14.12.2007.

  1. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Hiukan. Kiitos tästä :poff:

    Tosin mä en pelkästään tarkoittanut mun esittämiä kysymyksiä vaan kenties joku toinenkin on noita asettanut. Mutta kiitos kuitenkin, että vaivauduit. Pitänee näköjään alkaa kyseenalaistamaan sunkin hommiasi yhdistyksessä hiukan enemmän, jotta sustakin irtoaisi jotain rakentavaa. Eihän sitä paljoakaan tarvinnut kaivaa kun saatiin jotain ( asiallistakin ) ? palautetta. Se täyttääkö noi kommenttisi tällaisen 1.5 miljoonan budjetilla liikkuvan yhdistyksen toiminnanjohtajan tasoa onkin sitten ihan toinen juttu. Toki, niinkuin sanoit, olet jäsenistön valitsema ja johtokunnan luottamusta nauttiva, muttet kuitenkaan yleisten pelisääntöjen ulkopuolella. Joten muistappa tämä.

    Ps. Sun pitäis kyllä tehrä jotain tolle sun oikeikirjoittamisellesi. Se on nimittäin säälittävää katsottavaa. Häpeä nyt vaikka sitä kunnes keksitään jotain muuta.
     
  2. DS 325

    DS 325 Double Gearhead


    Ensimmäiset viisaat lauseesi tässä Topicissa :soosoo: :rotfl:

    Onneksi olkoon saat synninpäästön: Sä et olekaan niin tyhmä kun miltä vaikutat tai annat itseäsi julki. Paitsi siis toi oikeinkirjoitus :poff:
     
  3. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mitäs jos johtokunta on niin sokea omille virheilleen ettei se enää erota mikä on oikein ja mikä väärin :eek:

    Tuli vaan toi edellinen mieleen kun bongasin lukihäiriössäni yhden ERITTÄIN aktiivisen, suorastaan FHRAn kantavaksi voimaksi nimettävän harrastajan kirjoittamana.

    Mitähän hän mahtoi tarkoittaa: Mahtaakohaan toi kysymys kestää päivänvalon vaikkapa tällä palstalla. Ihan vaan mielenkiinnosta yhtään Yhdistystä tai sen jäsenistön etua vahingoittamatta. On nimittäin Jäsenenä ja Kilapiljana hiukan omakin lehmä ojassa, sano :eek:

    Vastaa jos voit tai uskallat, mutta mieti tarkkaan, sillä...... :odroll:
     
  4. DS 325

    DS 325 Double Gearhead


    REE ryhmä on meille REE-ryhmäläisille se ainoa vaihtoehto. Onko se jotenkin väärin :eek: Mitenkään kuitenkaan väheksymättä muitakaan ryhmiä ja varsinkaan noita PRO gategoriaan kuuluvia, mutta me halutaan olla Street ja siinä on ihan oma juttunsa verrattuna näihin moniin oikeisiin kilpaluokkiin nähden. Ei se oo sen kummempaa. Kaikille pitää olla haluamansa ryhmä, mutta siten, ettei just vaikka Street ryhmiä AINA :soosoo: liputeta ensimmäisenä kisoista ja lineupista pois. Tosin tohon tullee korjausta ihan luonnostaan kun noiden Super-luokkien tulevaisuusnäkymät alkaa olla valitettavasti hiipumaan päin, Comp näyttää hiukan jo kituvan ja PRO gategoriat ajelee täällä vaan silloin kun ulkomailla ei oo kisoja.

    Ei se sen kummempaa tartte olla, eikä kenellekään pidä olla kateellinen, ketään ei pidä ylenkatsoa, sillä loppujenlopuksi me ollaan kaikki samassa veneessä :rotfl:
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tässä kohtaa olen kenties ymmärtänyt sinut väärin ja siitä pyydän ANTEEKSI :cry:

    Monessa muussa asiassa olen kanssasi tai väitteistäsi kovinkin paljon eri mieltä ja tiedän niin olevan "kentälläkin". Ihmettelen vaan kun sitä ei kukaan, tai en sano" kukaan", mutta useimmat uskalla sanoa. Ehkä he vaan ovat viisaampia kuin minä tai ne pari muuta REE-ryhmäläistä ja he menevät massan mukana periaattella: Mitä ikinä tapahtuukaan. Kenties mua vaan kiinnostaa tää homma liikaa ja haluan kertoa tuntojani ja kenties monien muidenkin tuntoja jos hommat ei ns. toimi :eek:

    Olipas avautuminen :(
     
  6. latari

    latari Gearhead

    Olenkohan ainut joka ei oo pääsyt perillille mistä tää kina loppujen lopuks juontaa.Saatana isot äijät kinaa täällä jostain pilkun paikasta.Itse olen ajanut fyyran kisoja kaksi vuotta, street c/spet eikä oo isommin ollut valittamista touhusta. Ehkä oon liian vähän aikaa pyörinyt näissä kisatouhuissa.Tosin oon mennyt ton isomman massan mukana enkä oo valittanut joka asiasta. Ollut periaatteena pienestä pitäen noi Rädyn Sepon sanat, meillä päin ei valiteta, lähetään sit vaikka sahan kanssa mettään perkele.Onhan se hyvä et näiden street ryhmien puolta pidetään joita itsekkin ajan. Ajetaan ens kesänäkin SPET ryhmässä.KIITOS ryhmän puuhamiehelle joka sai pidettyä osallistumismaksun kohtuullisena.
    Alkaa vaan kummastuttaan tää kirjoittelu täällä palstalla.
    Anteeksi kielioppivirheet meni noi äikän tunnit vähän ohi.

    Teemu Pekka
    SPET 1620
     
  7. supo

    supo Double Gearhead

    tulkaa tekemään parempaa.terv:SAvon Hölmöt
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kalakukkoa vai :rotfl:
     
  9. supo

    supo Double Gearhead

    Anteeksi vain 20 vuotta seuratoimintaa.
     
  10. ERT2

    ERT2 1st gear

    Tääläkin ihmetellään tätä käynnissä olevaa sotimista ja loanheittoa, mutta ilmeisesti yksi kausi kisoissa kuskina ei riitä tämän tajuamiseen..... :odroll:
     
  11. supo

    supo Double Gearhead

    joo kuskina ei tapahtunut mitään uutta mitä ei taustalla ei tiedetty,
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ai jaa :eek:

    Mullakin on kyllä toi kokemus yhden yhdistyksen puuhamiehenä, rahastonhoitajana ja välien pitäjänä ympärillä asuviin asukkaisiin. Ja yhdistys on vieläkin pystyssä :rotfl:

    Ollaan kai sitten samanarvoisia Brotha :rotfl:
     
  13. ERT2

    ERT2 1st gear

    Oletko Luigi milloin viimeksi saanut pesää?Vai onko auto jo valmis ens kesän kapinoihin kun ei näytä olevan muuta tekemistä kuin kitistä täällä virtuaalimaailmassa......
     
  14. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    johtokuntahan on vain jäsenistön valitsema joukko jäseniä, eikä mikään ydinfyysikko ryhmä jolla on aina oikea ratkaisu joka asiaan. johtokunta joutuu pähkimään asioita yhdistyksen kokonaisedun kannalta ja välillä voi päätökset olla vääriäkin ja niitä pyritään korjaamaan kun niitä ilmenee. viime vuodet johtokunta on joutunut tekemään paljon päätöksiä nojaten talouteen ja ne ei aina ole oleet kovin mieluisia yksittäistä kilpailijaa kohtaan... minut on taas palkattu hommaani tuomaan mm. nää huonot uutiset yleensä julki ja ymmärrän että se ei aina kiillota julkikuvaani, mutta valitettavasti kuuluu hommiini. ja kun taloutta lähdettiin kovalla kädellä kohentamaan niin jouduin valitettavasti myös itse tuomaan näitä ikäviä asioita pöydälle. kentän pitää myös ymmärtää että monesti nää päätökset ovat elin ehtoja yhdistykselle, ja sotivat vastaan myös omaa henkilökohtaista haluani... olen tietoinen että kaikki ei tätä ymmärrä, mutta tiedän myös sen että myös positiivisesti ajattelevia kilpailijoita varikolta löytyy. eli ei johtokunnallakaan ole kristallipalloa josta vois katella tulevaisuuteen... :lol:

    myös tulevien ryhmä edustajien pitää pystyä ajattelemaan kokonaisuutta, eikä ajaa vaan omaa henkilökohtaista etuaan. edustajien pitää osata ajatella mitä vaikutuksia päätöksillä on tulevaisuuteen pidemmällä kuin vuoden aika jänteellä, miten päätökset palvelee lajin kehitystä, mitä taloudelliset resurssit rajoittaa, mitä sääntömuutokset vaikuttaa ryhmän kehitykseen, turvallisuuteen, tasaväkisyyteen yms... eli se et saa itselleen vaan kevyemmän auton ja isomman koneen ei ole pointti...

    kirjottelen paljon näitä juttuja kännykällä ja monesti menee näppäimet sekaisin, enkä yleensä paljon näitä rusnailuja ole oikolukennu ennen entteriä... joten kirjoitusvirheitä ja näppäilyjä mukaan tupsahtelee. ja ehkä välillä vähän epäselviä lauseita... :oops:

    mut koittakaa saada selvää.....
     
  15. joopa

    joopa 1st gear

    Luppe kirjotti tuolla aikasemmin että fhra/motorama oy päällysti omalla kustannuksellaan 450 metriä malmin rataa,taispa siihen kolehtiin osallistua teamitkin joilta kerättiin 500markkaa pakollista kausimaksua että saatais malmin rata kuntoon.Oli ihan pakko mainita kun jätin malmin kisan ajamatta kun ei ollu varaa maksella mut sit kuitenkaan ei ollu oikeutta osallistua seuraavaan SM:n ennen kun se 500 oli maksettu.Et silleen.
    Tämä kommentti ei liity mitenkään tähän käynnissä olevaan kärhämään kunhan vaan totesin.
     
  16. leibe's

    leibe's Gearhead

  17. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mä luulen että tää tilanne paranis oleellisesti ja nää eripurat vähenis jos fhra oikeesti tiedottaiskin asioista riittävästi ja ajallaan kun nythän useimmiten homma menee yhä vaan niin että viime hetkellä saadaan jotain tietoa jostain kautta ja sekin useimmiten vasta kun useammat alkaa sitä enemmän tai vähemmän kohteliaasti tivaamaan ja silloinkin vastauksissa tyyli on osapuilleen se että vähän niinkuin vittuuntuneena kerrotaan sitten taas armosta jotain noille johtokunnan ja sen lähipiirin toimintaa häiritseville mut toiminnan kannalta pakollisille jäsenillekin :-? Ns. normaalijäsenet eli cruisailua yms. harrastavat on varmaan silleen mukavia kun ne ei tiedä eikä niin kyselekään mitä järjestössä tapahtuu (ja kovin muuten näin henk.koht. ihmettelen miks ne yleensäkään viitsii olla jäseniä :odroll: ) mut nää kilpailijajäsenethän ne on hankalia kun ne oikeesti haluaa tietääkin kaikesta ja haluaa myös saada jotain vastineen tapaista jäsenyydestään.

    Tosin nythän tää mainitsemani ja suuresti syyllistämäni tiedotusongelma korjautuu kun jo reilut kaks kuukautta sittenhän me kuultiin ilouutinen että järjestölle on palkattu oikein tiedottaja :D Tosin toi tiedotus sen palkaamisesta lie ainoita tiedotuksia mitä sittemmin on kuultukaan joten tossa toimessa lienee sit hyvät työehdot ja homma taiskin alkaa samantien kunnollisilla palkallisilla talvilomilla :poff:
     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ekaan kysymykseen tuskin tarttee vastata muuta kun... Ei kuulu sulle eikä muillekaan räkänokille täällä. Tokaan vähän rakentavammin että ei ole valmis ja töitä on paljonkin, mutta tehdään kun keretään. Ei kato oo pakko saada sitä valmiiksi just.... Ja tohon viimeiseen sanoisin, etten mä kitise :soosoo: mä vaan totean miten asiat on. Kerro toki mielipiteesi ja korjaa jos olen väärässä :poff:

    Sitäpaitsi tota meitin Vesaa näköjään pitää vaan hiillostaa, jotta saa edes jonkinlaisia selkokielisiä vastauksia siitä missä mennään. Vihjeeksi Vesalle: Kun ensi kerralla vaan kirjoitat jotain turhantärkeitä ja turhamaisuuksia sisältäviä henkilökohtaisia mielipiteitäsi ilman FHRAn kantaa niin kerro siitä. Sulta kuitenkin moni odottaa ns. virallista mielipidettä tai kantaa. Täten ohitamme turhat mielipiteesi ja kysymme joltain joka tietää ja haluaa tiedottaa. Siis esim. sellaiselta joka tekee sitä ihan virkansa puolesta. Kai meilläkin kuitenkin on oikeus tietää missä mennään :eek:
     
  19. luppes

    luppes 1st gear

    2008 säännöt on lähetetty webmasterille, pieniä ongelmia on vielä sääntöihin liittyvien kuvin kanssa.

    - Luppe-
     
  20. Putte

    Putte 1st gear

    Silloinen lentokentän johto salli vielä koko kentän sulkemisen lentotoiminnalta kilpailujen vaatimaksi ajaksi. Lentokenttäpäällikön vaihduttua ajettiin läpi päätös, jonka mukaan kentällä järjestettävät tapahtumat eivät saa katkaista lentotoimintaa ja SM-kilpailun ajaminen kaikkine valmisteluineen, kaiteiden rakentamisineen ja purkamisineen vaatisi käytännössä kentän sulkemista neljäksi vuorokaudeksi. Siksi Malmi ei enää tule kysymykseen.
     

Kerro tästä muillekin!