sporty

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja HEAVYDUTY, 12.3.2006.

  1. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear

    Mopokuume iski :D ja kysymys kuuluu:kehtaako sportsterilla ajaa tämmönen raavas äijänköriläs vai onko se pelkkä tyttöjen pyörä?
     
  2. lemmy

    lemmy Gearhead

    Tä! Sehän on siinä mopo kun muutkin. Vanha ja hieno malli tykkään mä. Tyttöjen pyörä?? Voiko tonninen olla tyttöjen pyörä? Kysyisinkin onko koko Harikka nykyään ylihinnoiteltu kermaperse kravattijengin pyörä. Nehän lähestyy suoramarkkinoinnillaan vain niitä tyyppejä joilla vuosiansiot yli 50000 loiroo.
     
  3. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear

    Se on vain puoli harrikkaa(se nopea puoli)sanoo jotkut.Enpä tiedä,kuinka paljon pienempi toi on ku "oikeet" harleyt? siis fyysisiltä mitoiltaan?
     
  4. lemmy

    lemmy Gearhead

    No osta sitten Triumph Rocket III tai Boss Hoss niin alkaa olemaan kokoa ja näköä. Isokin Harikka on toisesta puolet ja toisesta vain viidennes. Alkaa nimittäin liha liikkumaan kun näistä puhutaan :poff:
     
  5. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear

    Jos oisin rahamies niin pihassa olis jo Boss Hoss 8)

    Just sen takia sportyy meinasin ku niitä sais aikas paljon huokeemmalla :eek:
     
  6. lemmy

    lemmy Gearhead

    Onhan se niin.
     
  7. hd57

    hd57 1st gear

    Osta Rautapää jos sportsteria vailla olet.Niillä on sielu.
     
  8. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear

    Just semmonen tossa ois tyrkyllä,mitä toi sielukkuus tarkottaa,ainaista ruuvaamista vai? :rotfl: :soosoo:
     
  9. indianjack

    indianjack 1st gear

    If I had to explain, you wouldn't understand.


    vai helpommin; utsjoki-kevo, ei koskaan evo...


    Jack
     
  10. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear

    Juu en oikein "andöständ" näitä mopojuttuja,ku en oo koskaan oikee ollu kiinnostunu niistä.Mut näin vahemmiten on

    alkanu tuntumaa siltä et oishan se kiva joskus lämpöisenä kesäiltana karauttaa harleyllä kohti auringonlaskua...... 8)
     
  11. jamba

    jamba Gearhead

    Sporsteri on ihan jees, -ja mopohommat yleensäkin.
     
  12. Nasu Peetu

    Nasu Peetu 1st gear

    Sporty on "edullinen" tapa kokeilla HD-elämää. Kavereiden (miesten) kohdalla olen nähnyt, että Sportsterista on vain kaksi tapaa edetä; Toiset, aikansa Sporalla kokeiltuaan, lopettavat mopohommat tai vaihtavat kevyempään japanialaiseen ja toisilla Hurrli-Durlikärpänen puraisee ja he vaihtavat ISOMPAAN. Sportti on mun mielestä siis eräänlainen vedenjakaja harrastukselle.
    Eipä sillä, samaa kamaa se on kuin isompikin, näppärämmässä paketissa tosin.
     
  13. vespa68

    vespa68 Gearhead

    Eikös se ole parasta ajaa sillä millä itse tykkää, muitten mielipiteistä piittaamatta.
     
  14. Erppa

    Erppa Gearhead

    Fanipyöriä ne on. Pannupää se olla pitää
     
  15. DC

    DC Gearhead

    Alkuperäiseen kysymykseen viitaten,Sportti on fyysisesti pieni ja iso mies sen päällä kaipaisi ehkäpä jotain isompaa jalkojensa väliin...
     
  16. da-mies

    da-mies 3rd gear

    Kyl se vaan usein niin on et isommalle karjulle piisaa yks kesä porsterin puikoissa, sit tarvii jo vaihtaa lihavaan twiniin.
     
  17. make_110

    make_110 3rd gear

    Mäkin oon miettiny tuota sportyn hankkimista, kannattaako ottaa suoraan toi 1200 vai kannattaako tyytyä 883, että onko niillä ero ku yöllä ja päivällä ja tuohon 883 kyllästyy heti ja se tuntuu mopolle. Onkos niissä tuo 1200 siirtyminen tehty vaan poraamalla vai onko siinä eri osat, ku eikös ton 883 saa porattua 1200.
    8)



    Tyhmiä kysymyksiä ei ole, on vain tyhmiä vastauksia...
     
  18. da-mies

    da-mies 3rd gear

    Noista nelivaihteisista evo-sporteista voi tehä 1200sen poraamalla, eli pääsee halvemmalla. Siis vm 86-noin 90. Oon ymmärtäny et uudempia ei kannattas, vähempi materiaalia pytyissä tai jotain.
     
  19. JaZZo

    JaZZo 1st gear

    "sporsteri on urheilupyörä eikä mikään papparohjo matkalehmä" (Evel Knievel). tai toinen ajatelma.. "Blowing away big twins since 1957".

    mielipideasioita nää on.. itte ajelen 1200 sportilla joka ei sekään ihan tyttömopo ole niillä pikku vireillä, tai miksei?aina löytyy se nopiampi Big Twini mutta, kattelkaatten fiiliksiä vaikkapa tuolta pikkuisen sportsteri-painotteiselta sivustolta.. http://www.quadcambastards.com/index2.htm 8)
     
  20. matador

    matador 1st gear

    Wanha rautis on rock.Möin tänäkeväänä rautiksen pois ja ostin shovelin kulussa ei juuri eroa,kun lapiopää painaa 60kg enemmän.Rautis on helppo käsitellä ja hyvä ajaa kaiken lisäksi varmatoiminen ei oo koskaan jättänyt tielle.
     

Kerro tästä muillekin!