sporty

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja HEAVYDUTY, 12.3.2006.

  1. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  2. KromiPöllö

    KromiPöllö 1st gear

    Siis eikö kukaan muu osta sporttia ajaakseen sportilla?

    Pyörä jolla voi ajaa jopa mutkissa, mutta kun ketasee niin kilisee rauta eikä hiilikuitulookalikeminimuovit?

    Älä huoli, kyllä isot karvaset sedät moikkaa kun ajat selkä kyyryssä hurjia ratanopeuksia.
     
  3. jamba

    jamba Gearhead

    jep. mä moikkaan. Sporty on jees. :D
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

    Ei pida paikkaansa :soosoo: Ite oon tehny 1200;ia useista 5-vaihteisista ja en viela oo tormanny noihin ohutseinamaisiin pyttyisiin.
    Loimaalta joskus tuli semmosta tietoo etta se raja menis jossain
    '94-95 mallisissa mutta tuorein tais olla '98 minka oon tehny.
    Loimaalla laitetaan aina uudet pytyt(n.500e), joskus siellakin porauteltiin
    muttei enaa. Ma tein 30mm paksut stressilevyt ja niilla tulee hyvat. Levyt vedetaan ensin momenttiin sitten pytty porataan lahelle oikeaan mittaan
    ja annetaan ''jaahtya'' yon yli. Aamulla avataan levyt ja vedetaan uudestaan momenttiin ja sitten hoonataan oikeeseen mittaan.
    Hyva peli tommonen sporty on, mutta ala vaan mene sekaantumaan rautapaihin :soosoo: Niilla ei kylla kauheesti sita auringonlaskua nae, tai nakee mutta yleensa tienposkessa seisten ja kiroillen. :wc:
     
  5. hd57

    hd57 1st gear

    [quote="
    Hyva peli tommonen sporty on, mutta ala vaan mene sekaantumaan rautapaihin :soosoo: Niilla ei kylla kauheesti sita auringonlaskua nae, tai nakee mutta yleensa tienposkessa seisten ja kiroillen. :wc:[/quote]

    Kylläpä rautapäänkin toimivuus,kuin minkä tahansa muunkin vanhan moottorin, on pitkälti kiinni konemestarista,ei pelkästään koneesta. 8)
     

Kerro tästä muillekin!