Stadin cruising 3.7

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja chevy76, 29.6.2009.

  1. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Ole hyvä vaan :rotfl:
     
  2. Annie

    Annie 1st gear

    Onneksi se ei siinä kauaa pysy,ikkunassa nimittäin.Kun ne on jokseenkin likaset,pitäs pestä koko vani mutta menee katu-uskattavuus sen jälkeen. :rotfl:
    Mun mielestä on paljo mukavempi kun joku sotkee jossain perhehelvetin parkkihallissa vaatteensa sen kylkiin. :lol:
     
  3. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Henkka2 autokuntineen bongattu viimeks Tiiböördin taustapeilistä Porvoon keskustassa. Mitä ostit City-Burgerilta? Jätti ja Trippi :D Ei sieltä bisseä saa!

    Aivan sikana porukkaa ja aivan sikana kuvia. Jos la illalla ehin saada ne nettiin ni hyvä on.

    La aamulla Ruukkiin.... kuvaamaan

    Su aamusta Alastaroon... kuvaamaan

    Huhhuh!!!!
     
  4. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Ehe, putsasinpa ikkunaa ennenku liimasin tarran :poff:

    Ja tarrassahan lukee tiätty:

    FORD - NATIONALS
     
  5. Annie

    Annie 1st gear

    Villi veikkaus Mopoilijasta että oisko Alastarossa...
     
  6. Ahis

    Ahis Gearhead

    4dtolppamies näköjään lähteny suureen maailmaan, kesäretkellä perheen kanssa nomadin kuormasta päätellen :lol: Ei näkyny keskariporukkaa takaluukussa meinaan :rotfl:
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Missä oli pieni punatukkainen tyttö Annie? Koitin bongata sinun kärpässieniä. Eli noi punaiset tennarit valkoisilla täplillä mitkä on on sinun siWWWuillasi. Ei näkyny. Oisit saanut ison pyytettömän halin. *rutistus näin virtuaalisesti* Tuttujakin siellä oli. Annie pienen punatukkaisen tytön olisin halunu nähä live. Jos mä en tunnista sua ni tuu sää repii hihasta.
    Next Wanda cruising parin viikon päästä.
    Mut on helppo tuntnistaa. 198cm/60kg. Muija painaa enemmän, mutta se lyhyempi. Se tatuoitu. Molemmat pukeutuu mustiin. Tulkaa moikkaa.
     
  8. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Heh meijät on kuvattu syslerin tuuppaussessioissa...oli meinnan irronnu johto puolasta, varmaan sen jumputtavan vanin takia ku paikatki hyppi hampaista kun jouduttiin sen kohdalla pysähtymään, keles :lol:
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ..ttu kele tana jumps jumps vani! Tais olla hippimies76? Jätin käyttiksen senaatintorille ja kaukaa kuului toi jumputus kun kauppatorille kävelin.
    Tuolla kauppatorilla kävellessä piti vanien kohdalla mennä aikas kovaa ohi. Vanha repeli ei jaksa enää kuunnella noita desibelejä, tai nykyään ne taitaa puhua paineista? Soittaisivat edes kunnon musiikkia eikä tollasta jumps jumps paskaa saatana! :mad:
     
  10. ASENTAJA

    ASENTAJA Gearhead

    :rotfl: Erittäin samaa mieltä tuosta, kone "jytkeestä"
     
  11. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Näin aiemmin tuntematta/näkemättä taisinkin muuten tunnistaa herran sieltä ihmisten ja autojen vilinässä kulkemassa jokin kirja kätösessä.

    Paljon oli porukkaa ja alkoi parkkitilakin loppumaan. Kivaa oli kuitenkin.
     
  12. tanari

    tanari 1st gear

    olipas paljon autoja .. mutta ei näkynyt toista 65 galaxiea missään :lol:
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^^Jakulepi, eipäs ruveta herroittelemaan! :soosoo:
    Mä en ole sitä ansainnut. Jos tunnistit nin olisit tullu repii hihasta ja moikkaa. Aina on kiva nähdä uusia naamoja face to face varsinkin kun niiden juttuja lukenu. Tulkaa vaan jos tunnistatte. En mä pure. Selvänä niin kuin eilen osaan jopa käyttäytyä(?)
    Kirja olisi menny lainaksi Kautsille, mutta en sitä nähnyt. Itseasiassa mä en edes tiedä minkä näköinen Kautsi on? :oops: Parilta pro kuvaajan näköiseltä kävin kysyy ootsä Kautsi? Eivät olleet.
    Näittekö sen kiinalaisen porukan puvut päällä mistä yksikään ei ollut yli 158cm? Ottivat kuvia autoista ja taas niiden piti ottaa kuvia minustakin ja spittareista. Mitä ihmeellistä sairaassa rääpäleessä on kun ei hoitojen jälkeen edes tukka kasva että sais tötterön?
    Hyvä meininki oli, niin kuin aina.
    Keep on kruuzin..
     
  14. HENKKA2

    HENKKA2 1st gear


    Emmää City-Burgerille menny siinä käymään. :rotfl: Siinä tuli vaan vaihto etupenkille ku jäi porukkaa pois kyydistä loori teissii. Yritettiin lähtee viel sun perään mut olit jo kadonnu sitte. :)
     
  15. Letku

    Letku 3rd gear

    OT:a Itse olin muutama vuosi sitten TOSI laiha, kun sairastuin 190cm/68kg, mut ei nuo miun luvut oo mitään Rebelin lukuihin... :eek:
    No, nyt onneks on luvut "kohdillaa" 190cm/105kg... :oops:
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Onks sun Tanari tumman vihree 2D HT? Sen näin. Siisti.
    Viime viikolla näin valkoisen 65 squieren eli lankkukylki farmarin tulossa Tixin katsastusasemalta. 5-8 minuuttia siitä Malmin katsastuskonttorin pihalla oli 65 valkoinen 4D tolppa kilvistä päätellen Suomi auto.
    Onhan noita, mutta eilen ei näkynyt muita kuin tumman vihreä 2D HT.
     
  17. Kylänmies1

    Kylänmies1 Gearhead

  18. turboman1

    turboman1 3rd gear

    Pikakatselmus...

    Jep! Pikakatselmus tuli suoritettua klo 21. jälkeen. Juniori ähelsi ruuhkassa kauppatorin editse, eikä valkoinen kolmio aiheuttanut muuta kuin vähän hymyilyä... :D siinä sinisen Cobran perässä tultiin, kupla välissä...

    Harmi vaan, että päivän ajotunnit (4 x 25 min) tulivat täyteen liian aikaisin, koska lähdettäessä Korzoosta niitä ei ollut kuin 50 minsaa jäljellä, joten iskä joutui ajelemaan takaisinpäin...
     
  19. tanari

    tanari 1st gear

    no olihan siellä sitten muitakin galaxieja

    malmin konttorin pihalla ollut oli mun :)
     
  20. Annie

    Annie 1st gear

    Ei sitä näillä keleillä niitä.Hiuksista erottaa melkosta hyvin noin yleisesti tuolla pyöriessä.Toki on siellä muitakin samalla värillä varustettuja.:lol:

    Mutta voi minnuu nähä muutenkin.En mie nyt sentääsän niin kannon alla asusta ja pelkästään hämärän koettaessa kömmi pois sieltä.Pitäny vähän tottua valosaankin noiden töitten takia.

    Joo pitää kahtoa se Vantaan cruisinki ei pitäs ihmeellisyyksiä olla.
    Tunnistamisesta en mene takuuseen kun mie oon elänyt tollasten pitkien ihmisten kanssa samassa pesueessa ja toi on mulle normipäivää lähinnä.Iskä oli ja veli on tommosia 196 cm pitkiä.
    Veli nyt luonnostaan tommonen ettei näy korvat kun laittaa rautakangen taa seisoon piiloon.
     

Kerro tästä muillekin!