Stadin Cruising 5.7.2019

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja kautsi, 2.6.2010.

  1. Ikonen-82

    Ikonen-82 3rd gear

  2. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

  3. Patwh

    Patwh 3rd gear

  4. 1320

    1320 Gearhead

    Tääkin olis taas tänään! Malmilla ei ole järjestettyä Pre Cruisingia, mutta kuten viimevuosinakin, niin tarkoitus olisi mennä Kauppatorille Malmin kautta. Parina viimevuonna kalustoa on siinä Malmin kentän parkkiksella ollut ihan kohtalaisesti, eli ei muuta kuin illalla nokka kohti Cruisingia.:odwink:
     
  5. rb

    rb Double Gearhead

    Nojoo....

    Aurinkokin alkoi paistaa, joten ehkä vois käydä Malmilla pyörähtää..
     
  6. 1320

    1320 Gearhead

  7. ata

    ata Gearhead

  8. 1320

    1320 Gearhead

  9. 1320

    1320 Gearhead

  10. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Tämä harvinainen Volvo 242GT on ilmeisesti vaihtanut omistajaa https://tapahtumakuvia.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat 2018/Cruisings/Helsinki/Stadin Cruising 3.11.2018/PB026925.JPG?img=medium , aikaisemmin tätä näki täällä meidän suunnalla säännöllisesti joskin harvakseltaan vanhemman rouvan ajamana ja piti majaansa tuossa naapurikaupunginosassa. Joskus olen tainnut mainita "mitä bongasit liikenteessä" -ketjussakin. Ilmeisen alkuperäisessä asussa säilynyt.
     
  11. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    En tunne yksilöä, mutta Volvo 242 GT on yksi niistä autoista, jonka haluaisi omasta tallista löytyvän :odcool:
     
    miguelo, cdv70 ja Pande_K tykkäävät tästä.
  12. 1320

    1320 Gearhead

    Tänään olis taas Stadissa Cruisailua tiedossa, kelitkin näyttäis olevan kohdillaan joten toivottavasti olis hyvin porukkaa. Ja torille luonnollisesti Malmin kautta, vaikka järjestettyä Pre-Cruisingia ei olekaan. Onhan siellä monesti ollut kalustoa siitä huolimatta.:odcool:
     
  13. 1320

    1320 Gearhead

    miguelo ja esmi tykkäävät tästä.
  14. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Tässä näköjään yksi harvinaisempi tapaus tällä puolella maapalloa...

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    miguelo, Vezques, Pande_K ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Harvinaista GM G-body herkkua, Olds 442 T-Top...olisikohan se talven aikana tullut ja G-body topicci:ssakin mainittu yksilö kyseessä ?

    Todella hieno :odcool:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    miguelo ja rane58 tykkäävät tästä.
  16. nippe

    nippe 2nd gear

    miguelo, poikelin ja faffeli tykkäävät tästä.
  17. ata

    ata Gearhead

    Tämän taisin tuossa nähdä työpaikan parkkihallissa, joten omistaja lienee samassa firmassa töissä kuin itse olen, jääköön itse firma nyt kuitenkin mainitsematta tässä. Oli vain hieno näky siellä tavisautojen seassa, vaikka siellä muutama Camaro ja Mustang aina on seassa ja mun Pontiac.
     
    miguelo tykkää tästä.
  18. Patwh

    Patwh 3rd gear

    chevy-kane tykkää tästä.
  19. Ikonen-82

    Ikonen-82 3rd gear

Kerro tästä muillekin!