Startin vaihto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja CHR300, 23.5.2002.

  1. CHR300

    CHR300 1st gear

    Eli moparin 383 + TF 727 startti pitäs vaihtaa, onko vinkkejä / kokemuksia / varoituksia?? Mitenkäs on laita tuon startin sopivuuden kanssa, siis muihin mopareihin?
     
  2. fisu

    fisu Gearhead

    käy keskenään, mutta slantin startti ei välttämäti kestä kauaa :smile:
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kyllä slantinkin startin pitäisi kestää, samanlaisia ne on kun muutkin HD startteja lukuunottamatta. Paras vaihto olis uusi moparin mini startti joka on siis uusi, pieni kevyt ja n. 10 kertaa tehokkaampi kun noi vanhat möykyt, eikä kovin kallis.
     
  4. lake ender

    lake ender Gearhead

    itse olen muutaman kerran starttia vaihdellut (yorker -65 413+727)
    Tuplaputkien, vääntösauvojen ja lootan öljynjäähdyttäjän putkien välistä sen saa pujoteltua. Itselläni ainakin on hiukka hankalaa, mutta kerran harjoittelun jälkeen käy vartissa.
    Uudesta tehostartista ei ole kokemuksia, mutta kehuvat tehokkaaksi ja pieneksi.
    Laittasin sellaisen itse mutta ne mr-säännöt...
     
  5. CHR300

    CHR300 1st gear

    Noniin, startti on vaihdettiin torstaina eikä aikaakaan kulunut kun seitsemän tuntia... Kaverin Plymon peltisarjat aiheuttivat "hieman" pään raapimista, kirosanoja ja lopuksi työkalujen lentelemistä. Mutta "kun äly loppuu otetaan isompi leka" on joku viisas joskus sanonu, tässä tapauksessa putkella konetta väkisin sivuun ja vanha startti sarjan välistä veke ja uusi tilalle.

    Noh, ainakin kokemusta tuli.... ensikerralla suosiolla montun päälle!
     

Kerro tästä muillekin!