Starttiongelmaa pukkaa...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja JAMANT, 15.5.2008.

  1. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    -78 Blazer 350V8 + TH-350 automaatti, uusi startti (vinokiinnityksellä, 168 hampaiselle vetolevylle) ja uusi vetolevy (168 hammasta), ei yhtään shimmiä lohkon ja startin välissä, liian suuri hammasvälys ja rääkäsee pahasti, mitä asialle voi tehdä???
     
  2. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Voisko olla kumminkin jompikumpi jotain muuta kokoa?Yleensähän noi välykset pakkaa olemaan liian tiukkoja...jos ei muuta vaihtoehtoo löydy(vaikkapa uutta startin ratasta)niin ei kai siinä auta kuin vähän koneistaa
    startin kiinnityspintaa..
     
  3. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Eipä ole paljon vaihtoehtoja, kuin tuo startti tai suorakiinnitteinen, mutta se on tarkoitettu pienemmälle vetolevylle!!

    Mutta tuli tuossa toinenkin vaihtoehto esille, täytyy tutkia, kunhan piha kuivuu, kun ei jaksa hinata/vinssata startitonta autoa taas sisälle (ne jotka tietää, tietää tän korkeusero-ongelman tällä tontilla :rotfl: :rotfl: )!! Tuon auton alla kun pystyy tekemään startin vaihdon vaikka istualtaan :rotfl: :rotfl:
     
  4. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ongelma ratkaistu :D !!

    Pienestä se on kiinni, reiät sen verran väljät uudessakin startissa, että kun siirsi väljät pois (eli rattaan mahdollisimman lähelle), niin johan rokkaa!!!
     

Kerro tästä muillekin!