Stealth Maalia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja MadMike, 11.4.2005.

  1. MadMike

    MadMike Gearhead

    Oisko kellään vinkkejä mistä saisi ns. anti -radar maalia ?
    Veil on tiedossa mutta ei oikein vakuuta.
    Cannonball-projekti mielessä.....
     
  2. GTO

    GTO 1st gear

    satteenkaaren päästä . :soosoo: :rotfl:
     
  3. MadMike

    MadMike Gearhead

    Kuriton poika kun olen niin mielessä käypi kolttoset... :rotfl:
     
  4. Mikämies

    Mikämies 1st gear

    Tuollahan tuota http://www.gamerz.no/scripts/prodList.asp ,kirjoita sinne oikealla olevaan haku ruutuun phantom, niin jo vain löytyy 8) .Ovat tätä ainetta testanneet saksassa ja tuntui toimivan.Itsekin meinasin tätä aikoinaan tilata mutta en sitten arvannut,sen verran pitkälle kuitenkin etenin tilauksessani että ehdin tiedustella että lähettävätkö suomeen vastaus kyllä :D
     
  5. mercakungen

    mercakungen Gearhead

     
  6. JKL Raggars ry

    JKL Raggars ry Gearhead

    Taitaa olla aika kallista ainetta mutta eihän siinä jos rahaa löytyy. :D
     
  7. MadMike

    MadMike Gearhead

    Armeijahan on persauki joten pakko sen on olla jotain halpaa lateksia...
     
  8. KHN

    KHN 1st gear

    Ruotsalainen autolehti "Teknikens Värld" testasi pari-kolme kuukautta sitten kaikkia mahdollisia keinoja hämätä kameratolppia. Tuosta phantom-spraystä todettiin, että siitä ei ole mitään apua, vaan joissain olosuhteissa jopa parantaa rekisterikilven näkyvyyttä.

    Ainoa toimiva keino lehden mukaan on kojelaudalla oleva tolppaa kohti välähtävä kuvan ylivalottava orjasalama. Tässäkin ongelmana on että toiminta-alue on hyvin kapea eli vaatisi oman koetolpan suuntausta varten.

    Mulla ei ole valitettavasti tota juttua tallella, koska itse olen ratkaissut asian toisin keinoin (valitettavasti en voi julkaista).
     
  9. amalo

    amalo Gearhead

    Eikös nuo tolpat ole yleensä induktiosilmukoilla toimivia? Ainakin täälläpäin on tolpan seutuvilla aina näkyvissä että on pätkä tietä avattu (vain oikealla kaistalla :p ). Tietty voihan niitä olla useemmanlaisia, tiedä häntä.
     
  10. jukka63

    jukka63 1st gear

    mullahan on ollut jo käytössä vuosia,muuttuva nopeuksinen rekisterikilpi. :D elikkä teoriassa,pannaan kilpi kiinni sen verran ulospäin puskurista,että kovemmissa vauhdeissa taipuu sopivaan vinkkeliin ettei kamera saa kuvia. :eek: biltemasta saa halpoja laakereita. :D
     

Kerro tästä muillekin!