Street D

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja triniemi, 20.3.2007.

  1. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mä oon tän viikon aikana aina kun oon kerennyt tehnyt tohon Camaroon uusia sähköjä. Vanhatkin kyllä toimi, mutta kun..... pitää edes yrittää tehdä jotain kun muuten osia vielä puuttuu. Radalle kuitenkin koetetaan päästä tulevana suvena.. se on varma... ehkä :rotfl:
     
  2. mafo

    mafo 3rd gear

    jepp, purettu on, oli meillä viikon tauko finaalien jälkeen...
    osiakin on jo tulossa...
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    nii, ja tiedoks viel et paitsi striittikuskeille ni toi kaljatarjoilu on myös fyyran johtokunnalle! teretulemas!
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Kiitokset Mopemanille, mukavaa oli, porukkaa paljon koolla ja aika monta lähtöä tuolla tais taas tulla ajettua :lol:
     
  5. Ck

    Ck Gearhead

    Mekin ollaan jo suunniteltu että pitäis jotain varmaan tehdä.
    Finaalien jälkeen ollaan otettu keinuvivut pois ja vaihdettu renkaat. Pitäis vissiin ottaa tekniikka pois, purkaa kone ja tarkistaa pyörivät,purkaa aski ja tarkistaa. Mutta onhan tässä vielä aikaa :rotfl:
     
  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    No tehän ootte paljon pidemmällä kuin me. Me on saatu nyt syksyllä otettua vasta sen verran asennusolutta että ollaan vasta siinä vaiheessa jotta pitäs ens vielä alkaa suunnitella sitä pitäskö kohta alkaa suunnitella että jotain pitäs kai taas tehdä :rotfl:
     
  7. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Jaa, minä olen vasta hankkinut ne oluet ja kohta pitäis alkaa suunnitella milloin niitä aletaan juomaan ja suunnittelemaan jne... :)

    Pari kertaa käynyt autolla kurvailemassa ja auto piti katsastaa, mutta ei ole ehtinyt laittaa kässärin vaijeria joten se katastus jäänee kevääseen.
    Nyt pitäisi alkaa hommaamaan vetareita, sfi dampperia yms. tavararoita jostain. Sitten pitäis alkaa virittämään konetta, varmaan pitäisi jostain hommata jotkut alumiinikannet ekaksi. Toisaalta ajattelin käyttää autoa rullilla, jotta tietäisi onko sytytystä ja kaasaria säätämällä mahdollista löytää muutama heppa lisää. Jos niitä löytyy niin sitten täytyy vakiokansilla käydä vielä ainakin yhden kerran koittamassa.
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mitäs nyt pitäis tehdä :eek:

    Tallissa on kaksi REE ryhmän autoa ja kummassakaan ei ole moottoria. Pitäiskö hankkia motit vai lisää motittomia autoja. Siinäpä pulma :rotfl:
     
  9. odv492

    odv492 1st gear

    Mellä on sopiva motti myytävänä. 598 cid CBB
    050-5549171 Janne
     
  10. 383

    383 Gearhead

    onko valinan varaa http://www.shafiroff.com/nos/738_promod.asp :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :poff: :poff:
     
  11. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    Eeii...eihän noi ainakaan Camaroon sovi pojjaat,noistahan selkeesti puuttuu jotain...oleellista :odroll:
     
  12. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ja siihen toiseen noi vasta sopiikin aivan helvetin huonosti.
     
  13. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kiitos tarjouksesta. Mä tosin en noin tehottomalla motilla tee tossa Camarossa enää mitään kun sillä olisi tarkoitus ajaa oikeasti kilpaa. Ja Löijyyn se sopii tosi huonosti niinkuin Vipottaja tossa edellä jo kertoikin.

    Sähköt on kuitenkin jo valmiina Camarossa ja Löijyynkin oon jo mottikombinaation valinnut. Saas nähdä kumpi valmistuu ekana :rotfl:
     
  14. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Meilläkin ollaan jo ahkeroitu eli saatiinpa viime viikonloppuna vihdoin kone ja loota irti autosta.
    Siellä se pata nyt roikkuu moottoripukissa, seuraavaks se pitäs (jälleen kerran :poff: ) purkaa ja alkaa sit ihmetellä millasia kalikoita sinne seuraavaks laittas sisälle :p
    Ja sit talven aikana pitäs vielä tehdä se isoin ja vaikein päätöskin eli minkä väriseks sen lohkon nyt maalais :eek:
    Toissa kesänä se oli tommottinen metallinhohto punanen:
    http://bbchevy.suntuubi.com/?cat=5&img=371
    Ja viime kesänä helmiäis oranssi:
    http://bbchevy.suntuubi.com/?cat=5&img=500

    Siinä sitä menee vielä paljon asennusjuomaa ennenkuin saadaan ratkastua toi kaikkein vaikein ja tärkein päätös :rotfl:
     
  15. mafo

    mafo 3rd gear

    Joko on tilattu uusia isolohkoja
     
  16. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Jos vähän venyttelis tota vanhaa lohkoa, kai siitäkin saa isomman :poff:
     
  17. mafo

    mafo 3rd gear

  18. Ck

    Ck Gearhead


    No ei onneks, kuulin että pienelläkin pärjää. :rotfl:
     
  19. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Pieni öö-ö. . . koneisten selittelyä :poff:

    Kyllä koolla on väliä :rotfl:
     
  20. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kyllä pienelläkin pärjää kun vaan tikkaa varvia vikkelään olen kuullut sanottavan. Liekö kuitenkin jonkun vähemmin varustetun liikkeelle laskema perätön huhu? :rotfl:
    Meidän tallissa on pesty lattia, mut muuten ei oo oikeen tapahtunut mitään, edelleen puuttuu pari porrasta parvelle, parven reunus uupuu, sähköt on vetämättä, lamput ja katkasijat laittamatta, tavarat järjestämättä. Ainoo joka on jotain saanut aikaseks on Jukka, joka on raapassut rallivallun keulilta motin pois. Männästä puuttu kelpo pala, et ei ihme et lopparit hiipu, ohivuoteluu oli kolmessa muussakin pytyssä reippahasti. Eiköhän siihen talven aikana jotain uusia kujeita synny...
     

Kerro tästä muillekin!