STREET TOP

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Mikkoli, 11.5.2013.

  1. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Tossa C-bargenkin tuolla esiintuoma totuus on kiteytetty hyvin yhteen lauseeseen.

    Meilläkin nykynen katuauto, anteeks kilpuri :poff: tai pannaan kompromissina jotta katukilpuri oli eka kisailukautenaan ihan kadulle leimattukin mut huomattii tosiaa että aika turhaa touhua leimata ja maksaa siitäkin kaikki käyttöverot ja vakuutusmaksut kun eipä sillä tullu kuitenkaan ajettua kadulla koko kesän aikana kuin kolme kertaa paikallisissa cruisingeissa käynnit joissa piti käydä heittämässä vähän performanssia vaikka tavallaan kivempaa sielläkin olis silloinkin ollu cruisata laululiiterillä. Mutku piti vaa käydä näyttääs :rotfl:
    Ja edelleenkin se on niin varusteiltaan, alustaltaan kuin jopa kisoissakin käytettäviltä renkailtaan sellanen että jos haluis nii eiku koneeseen sitä hetkeks miedontavaa pikku jekkua eli vaikkas joku matala perusimusarja ja siihen päälle vaan normikaasari ja tallin nurkasta yhä löytyvät vaimentimelliset putket kiinni ja siitä sit vaan konttorille leimattavaks.

    Mut niinku sanottu niin parempi on ettei turhaan tarvi koska kadulle tallista löytyy ja on aina ton lisäks löytyny joku parempikin cruisailuauto, erilainen mut toisaalta sit taas sen tyyppiseen harrastamiseen paljon kivempi :lol:
     
  2. Tero_S

    Tero_S Gearhead

    Eli kun nappaa kilvet saman merkkisestä ja mallisesta kuin kilpuri sattuu oleen ja käy sillä pyörähtämässä kruisingeissa, niin heti tuli "oikea" kautuauto. Pikku yksityiskohtia, jos joku runkonumero ja moottorin koko hiukan heittää.

    Ymmärrän hyvin, ettei street kuskit jaksa laitteitaan leimailla ja niillä nakkikiskalla pyöriä. Esim. trafin nihilisteistä ei koskaan tiedä mitä saavat päähänsä. Joku virkaintoinen volkkarin lokasuojan syynääjä alkaa laskeen prosentteja, ja lopputulemaa voi vain arvailla.
     
  3. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    JUST JOO...ja sitten tulikin pilliin vihellys :mad:
    Turinointi jatkuukin sitten ihan omissa topikeissaan... :wc:
     
  4. datsuncoupe

    datsuncoupe 1st gear

    Ja sitte takasi ite asiaan, Kulmalaa, Yijälä-Rätyä ja Erhomäkeä nostettu listalla.

    7,89 Aukio, Vip -09
    7,90 Lahti, Vip -13
    7.96 Erhomäki, Ascona -13
    8,20 Nyberg, Chevelle -07
    8,30 Junttila, Celica -12
    8,31 Paavola, A4
    8,33 Lindvall, Escort -09
    8,36 Kuki, BMW 2002 -13
    8,36 Yijälä-Räty, Mustang -13
    8,39 Virtala, 2002
    8,42 Siironen, Camaro -13
    8,44 Laukkanen, 2002
    8,4? Lindqvist, 2002
    8,62 Koli, Camaro -11
    8,62 Saukko, 2002
    8,63 Priuska, Sunny -12
    8,65 Kalliomäki, Camaro -08
    8,68 Kulmala, Starlet -13
    8,69 Mattfolk, Valiant -12
    8,71 Viikki, Escort -11
    8,75 Skinnars, Duster -08
    8,76 Hautakoski, Escort -12
    8,88 Pakarainen, Sierra

    Edit: Huomaakko Aki että siinä ois 8.5 paikka vielä vapaana, kyllä me vielä ens kesänä siihen jompikumpi päästään. 8)

    Edit 2: Listaa korjailtu
     
  5. 383

    383 Gearhead

    Lista tarvii vähän korjausta :soosoo: :soosoo:
     
  6. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    Asiaa kun on asiaa :) ...ed.mainitut jo päivitinkin etusivulle la ehtoona :wink:
    Erhon Tierpissä ajamaa en arvannu listata kun ainakan itellä ei varmuutta esim. rengastuksesta siellä...?
     
  7. 1aTomi

    1aTomi 1st gear

    En arvannut mennä korjailemaan listaa,kun en aivan varmasti muista aikoja.
    Ekana street B:ssä kaseja ajanut : M. Eloranta Celicalla (-98?) 8.756
    vai 8.576? Pääsikös Rangell Asconallaan kasikerhoon ennen lopettamistaan?
     
  8. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    Hjuva...itellä kans jotain ton suuntasia muistijälkiä :pinup: ,muttei kykene muistaan. Toivottavasti joku viä varmistaa,kuuluu kuitenkin vahvasti street historiaan.
    ...kuten Rangnellin Jukka,Asconalla ei kuitenkaan ysiä alitettu.
     
  9. Hooki

    Hooki 1st gear

    Kyllä! Eloranta eka B:n kasi 8.75 vuotta en muista tarkkaan, mut toi -98 voi pitää paikkansa. Ysikytluvun lopulla kuitenkin! Autona sama sininen Celica, jolla Junttila ajo viime vuonna. Motti tuossa oli tojotan neloskone (18-rg). Rangelin parhaasta ei mulla tietoo, mut ei vissiin kerenny mennä kasille...
     
  10. BS 150

    BS 150 3rd gear

    Elorannan aika 8.695 / 250.93 vuonna -98
     
  11. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Oisko mahdollista saada eriteltynä tästä listasta onko näistä autoista mikään tieliikenne katsastettu oikeasti liikenteeseen? Lahden Vip ei ole ollu kuulemma katsastettu kuin joskus 80 luvulla. Uupuu kaikkea katsastuskeen vaadittavaa kamaa..
     
  12. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    Täältä löytyy toinen topikki mihin on haettu nopeita katsastettuja autoja.
     
  13. C-barge

    C-barge Gearhead

    Joo, ei oo meidän aikana leimattu, ja sitäkin ennen seissyt varastossa liki kaks vuosikymmentä. Sitä ennen ollut tuplaturbottuna pikkulohkolla leimassa ja hottentottikäytössä, sekä esitelty tolppamakasiinissa.
    Mut mitähän leimaan vaadittavaa kamaa siitä puuttuu? Ku mun mielestä siit ei kyl puutu mitään, jopa kilvet löytyy, mut jos on parempaa tietoa ni anna tulla et osaan hommata...
    Ens kesänä siitä ei puutu edes vinyylikattoa joka on tietty jokaisen katuauton välttämätön varuste...
     
  14. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Esim toimivaa käsijarrua ei ollut autossa ollenkaan se on yksi perustelu katsastamiselle.

    Rupesin miettimään että oliko se Lahden auto, jokatapauksessa Vip, joka oli motoparkissa tänä vuonna ajamassa street sarjaa.
     
  15. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Miten selvitit ettei autossa ollut seisontajarrua, noissa jenkkareissa kun sitä yleensä ei käytetä kädellä?
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    Totta, sitä ei pitkään ollut. Kahva oli, mut vaijeri puuttu ku oli liian laiska soveltaan. En muista mis vaihees sen laitoin, mut ei puutu sekään enää. Leimaamisen tiellä olis teknisesti lähinnä spooli, takarengasleveys ja sopiva dynopaperi. Voishan se toki olla et jostain muustakin tulis sanomista mut saa ny nähä tuleeks sitä ikinä proovattua käytännössä. Tod näk ei, mut jos esimerkiks säännöt muuttuis et leima vaaditaan ni juu.
     
  17. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Onks Vipeissä seisontajarru käsikahvalla??
     
  18. C-barge

    C-barge Gearhead

    On, lainattu Nissan Vanetesta! %&#¤, taas meni rosentteja! On kyl poljinki tallessa jossain.
     
  19. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Toivottavasti katsastusukot ei lue tätä topikkia, ei mee leimasta läpi kohta kun on niin paljon vaihdettua osaa.
     
  20. 69

    69 Gearhead

    Mitä, aro yhtymän vehkeitä moparit ja nissanit, kai ny kelpaa.
     

Kerro tästä muillekin!