SU HIF6 säätäminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja impala1968, 16.4.2007.

  1. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Tuli eilen kaivettua tuo amazonin raato päivänvaloon ja nopean tutkimisen perusteella etummainen kaasari käy laihalla. Onkos kellään muistissa missä olis ohjeet miten tuosta otsikon mukaisesta maailmanlopun keksinnöstä säädetään seokset? Mielellään kuvalliset ohjeet ja rautalankamalli valmiiksi väännettynä..... :-?
     
  2. Jarmo Y

    Jarmo Y 1st gear

    Kaasarin kyljessä on ruuvi, tasapäinen, halkaisija noin 5mm, kiinnipäin ruuvaamalla seos rikastuu.
    Säätö on herkkä, vain vähän kerrallaan...
     
  3. SamiL

    SamiL Gearhead

    Niitä on erilaisia eri ikäisissä. 1967 Volvo 144S:n B18B-moottorin SU-kaasuttimissa oli alla isot jousikuormitteiset mutterit, joilla neulaventtiilin istukkaa siirrettiin ylös-alas.
     
  4. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Jep ja nää on 70-luvun alusta eli tuoreemmat su:t
     
  5. Laiva

    Laiva 1st gear

    Mulla oli aikanaan Amazoni varustettuna noilla pässinpalleilla. Säädöt kun sai pajalla kohdalleen niin vähän ajoa ja kaikki oli päin persettä, vaihda suosiolla tupla Weberit niin pääset helpoimmalla, ja muista tehdä tukeva vivusto. 8)
     
  6. Laiva

    Laiva 1st gear

    Mulla oli aikanaan Amazoni varustettuna noilla pässinpalleilla. Säädöt kun sai pajalla kohdalleen niin vähän ajoa ja kaikki oli päin persettä, vaihda suosiolla tupla Weberit niin pääset helpoimmalla, ja muista tehdä tukeva vivusto. 8)
     

Kerro tästä muillekin!