Onko kellaan tietoa onnistuuko kaytannossa 2000-luvun bensa suburbanin dieseloiminen duramaxin tekniikalle? Haaveena olis uudempikorinen dsl-tekniikalla ja mieluusti tietenkin duramax jolloin tehoakin loytyy ja kohtuullisella kulutuksella... Ja onko ongelmia katsastuksen kanssa? kaikki tieto ja linkit: jussiyp@hotmail.com Kiitoksia etukateen!
Onhan noita d-max swappeja tehty maailmalla ja tais olla Texasissa Duraburb niminen pänttäämö joka taikoo niitä kasaan . Eiköhän toi leimaan mene täälläkin, mitä nyt tehojen kans voi joutua paperitöihin , D-mäksi kone on reilusti korkeempi kuin 6.5 patti eli konepellin korotus-sarjaa varmaankin joutuu asentaa
jos on kuorma auto ni tehojen kanssa ei oo ongelmia.. kuulemma kuorma autossa täytyy olla riittävästi tehoa !
Olikos se -88 ja up vehkeissä toi dieselöinti pikkasen vaikeampaa kun tarvii todistella kaikenmaailman päästöhöpöjä ja huhuja kantautunut että jopa VTT:n todistuksia tarvitaan. Toivottavasti toi ei koske kuorkkeja kun vanhan 6.2 kivireen tehohuippu tulee kohtapuolin vastaan .
Konversion hinnalla saisi isolohkoon ahtimen ja melkoisen määrän bensaa. Mutta jos on pakko olla kiisseli niin on hummereitakin leimattu suomeen noilla uudemman mallin diisseleillä eli rahalla saa.
ei Timpalla ainakaan mitään ongelmia ollu,ku se heitti 5.9 6BTA(-96)Cummituksen -90 subbeen.alunperin mopoautokoneella eli 454. en tierä sitte onko tuoreempien kans vaikeempaa?
Tää on tää perinteinen ainainen itkeminen :x Onhan se niin jotta tekniikka on iso investointi mutta jos bensaa ostaa niin se menee savuna ilmaan. Eli jos joudun esim: rahoittamaan homman pankkilainalla niin sen voin tehdä kun vaihdan moottorin , mut voitko kuvitella jonkun hakevan lainaa et saa ostettua sitä bensaa se on kuitenkin sellanen muutos josta jää jotain käteen joko pelkkä pää tai ainakin jotain, mut jos ostat 3000l bensaa niin kyl se siitä haihtuu eikä jää ku tyhjät hylsyt. UGH olen puhunut
Eiköhän se ole vielä voimassa, vähintään 5kw per. kokonais tonni, siis minimi vaatimus kuorkille. Max ei puhuta mitään.
Voisi kuvitella että tuoreemman tekniikan istutus vanhempaan koppaan helpompaa koska aina kysellään päästönormien perään ja niissä pysymisessä (= VTT todistusko ??) tuore Dmax, 2000 alun koppaan ei ylipääsemätön jos/koska noita rekisteröity on...?!