Suomalainen autoteollisuus ja sen tulevaisuus.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Mondeo, 18.9.2008.

  1. MadMike

    MadMike Gearhead

    Sait juuri YV:tä asian tiimoilta.
     
  2. MadMike

    MadMike Gearhead

  3. vatupassi

    vatupassi Gearhead

    Ai mulla on kumma logiikka? Sun logiikalla aseharrastus ja vaimon hakkaaminen liittyy toisiinsa.Luvallisia aseita saattaa olla vaikka ei varsinaisesti aseita harrastakkaan,mutta ei aseen omistaja automaattisesti ole vaimoa hakkaava paskahousuinen joukkomurhaaja.
     
  4. Dna Kerma

    Dna Kerma Gearhead

    Sivustaseuranneena näyttäisi siltä että taitaa olla tämä topic auttamattomasti menetetty yksilö :lol: ehkäpä topicin avaaja harkitsee uuden topicin avaamista, jossa kukaties, kenties ei ala samankaltaista viestiketjua? :rotfl:
     
  5. MadMike

    MadMike Gearhead

    Pistä aseharrastus threadi pystyyn kiitos.

    Mä olen sitä mieltä että aseen hankinta erityisesti käsiaseen on sellaisille henkisille raasuille itsetuntoa pönkittävä teko jotka ei kestä esim ottaa rehellisesti turpaansa.
    Asia loppuun käsitelty.
     
  6. mke77

    mke77 Gearhead

    :rotfl:

    Mulla on ollu 7vuotta yks jenkki auto....ei muita amerikkalaisia!!

    Työmatkaajossa 80-luvun saksalainen avolava!!

    Siviili aikana ajan Japanialaista autoa(ja ylistän Toyotaa)

    Olen aktiivisen Reserviläisyhdisty-jäsen!!

    Omistan vanhan sotilaskiväärin ns.pystykorvan.....5 laukausta ampunut tällä aseella 4vuoden aikana!!

    Harkinnut vanhan rinnakkaispiippusen(lyhyt-etutukkisen)Baikkalin ostamista n.8vuotta...ihan vaan sen takia koska: rinnakaispiippusta metsänJumala TAPIO kunnioittaa!!

    En ole lyöny koskaan ketää koskaan,muutakuin nyrkkeily hanskat kädessä!

    ...olen Maaalta kotosin(tosiaan se yks LEGO-palikka siellä patterin välissä..vieläkin) ja sinne haluan asumaan kunhan ens kasvan isoks!!!!



    ...........mitäs tästä meinaatte? Arvon raati!

    mimmonen Diagnoosi tulee "lääkärin lausuntoon" :wc:

    .....ja sit viel lopuks!!

    Ette tekai ole tosissanne noitten kirjoitteluidenne kanssa :eek:
     
  7. yoko1

    yoko1 1st gear


    No Niin MADmike
    Olisiko jo aika pitää naama kiinni

    Nyt puhutaan ASEISTA eikä mistään "kuka voittaa versus häviää"

    ASEISTA

    08.02.1988 ja lista jatkuu.......................
     
  8. MadMike

    MadMike Gearhead

    Saakos sen asethreadin kukaan teistä aseharrastajista aikaan vai ei ?

    Kerran vielä TÄSSÄ THREADISSÄ asia loppuun käsitelty.
     
  9. MadMike

    MadMike Gearhead

    aika moni näyttää ainakin ottavan täysin tosissaan ja vastaa siltä pohjalta joten mitäs luulet :rotfl: :rotfl:
    Yksi tosikoin kiusauksen kohde nyt ja aina on vatupassi poika...ihan livenäkin.
    Se on niin söpö kun sen posket alkaa punottaa ja mitään vaaraa sitä ei ole, kuhan pärisee :poff:
     
  10. MadMike

    MadMike Gearhead

  11. yoko1

    yoko1 1st gear

    Saakos sen asethreadin kukaan teistä aseharrastajista aikaan vai ei ?

    Usko nyt SHUT THE FUC............:mad:
     
  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

  13. MadMike

    MadMike Gearhead

    Tule tukkimaan ja ota vaikka ase mukaan jos ei muuten ole miestä.

    Kerran vielä TÄSSÄ THREADISSÄ asia loppuun käsitelty.
     
  14. MadMike

    MadMike Gearhead

    Matti taas niin pihalla niin pihalla...

    Kerran vielä TÄSSÄ THREADISSÄ asia loppuun käsitelty.
     
  15. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

    E-hei, ei, ei. Eihän se MadMike homma nyt niin mee että sinä olet tällä foorumilla vittuilun ja offtopicin ylijumalana- päätät milloin vittuilu alkaa, kenelle kirjoitellaan idioottimaisuuksia, ja milloin vittuilu loppuu.

    Kummaa lapsellista kommenttia sulta silti, "no sainhan porukan hereille" tmv kun porukka karahtaa takajaloilleen. Mukamas olet asian suunnitellut niin vaikka oikeasti järki ei riitä minkäänlaiseen itsesensuuriin.
    Muutamaa alasivua myöhemmin olet nyt viheltämässä peliä poikki mukamas OT:n lopettamisen nimissä vaikka itse olet sen aiheuttanut.

    Sitä saat mitä tilaat- ja siitä kärsii täällä sivullisetkin, kuten tämän threadin aloittaja.

    P.S.
    Kuulostaa muuten siltä että suorastaan pelkäät käsiaseita? Miksi? Oletko vellihousu? Lapsuudessa jotakin kummaa?

    Niin tai näin, ampuma-aseista et selvästi pidä -aivan kuten naiset.
     
  16. MadMike

    MadMike Gearhead

    No näinhän se ei mene tosiaan.

    Jos nyt saataisiin tämä loppumaan niin vastaan tähän läpikotaisesti.

    En pelkää käsiaseita, olen ampunutkin niillä jonkin verran mm. S&W 38 Spl, 357 Mag. virka-asella,(Ohio Highway patrolin) & 44 Magnumilla ja tullut siihen tulokseen että ne vekottimet on ihmisille joiden isät ei antanut nuorena ostaa ilotulitteita.
    Ihan kuten suurin osa HD ukoista on jannuja kellä ei ole aikaisemmin ollut mopoa tai Mptä IMO.

    Ehkä mulle ei noi aseet vaan ole auennut. Kyllä mä aseita teknisiltä oivalluksilta ja koneistuksilta tutkin ja osaan erottaa hyvän huonosta.
    Niistä voi autonrakentamisessa jotain jopa oppiakkin.
    Ääniefekti ja ilohan on suunnilleen sama IMO kuin ilotulitteessa mutta hinta on pikkasen eri per paukahdus...ja kaikenlisäksi isolohko PAPATTAA suorin putkin paljon enemmän kahdesta isolohkosta puhumattakaan tai mikätahansa kone.

    Olen myös STG44llä ampunut, "historian havinaa", siinä ampuessa tuntui vaan että se omistaja siinä hekumoi enemmän kuin itse.
    Mun mielestä hauskat deltajit siinä vekottimessa oli että jokapuolella oli sitä hakaristikotkaa stanssattu ei se että se papapatti hulvattomasti 5 puhelinluettelon läpi.

    Ase josta aidosti väitän pitäväni on kuitenkin RK62 se on tehty tositilannetta varten ja on tarpeeksi järeä siihen kaikilta ominaisuuksiltaan.
    Tää on vähän sama juttu kun vertaa siviili-autoa kilpa-autoon mulla?

    Toinen mun favourite on Remingtonin 870 Wingmaster, sellaisella olen savikiekkoja ammuskellut yhdessä vaiheessa melkeen päivittäin koulun jälkeen ja ei ne tulokset nyt niin masentavia olleet että aseita vihaamaan olisin ruvennut päinvastoin kun muitakin pelejä tuli siinä kokeiltua mutta aina mä siihen 870een päädyin.

    Olen vaan sitä mieltä että niin monta epästabiilia ihmistä omistaa aseita ja myös ikävän paljon käyttää väärin ja lähes järjestään käsiaseen omistajat joita olen tavannut ovat olleet sellaisia jotka ovat täysiä raasuja ilman sitä asetta vaikka kaikenlaista treenavat muutenkin ja minun mielestä puhuvat siitä aseesta kuin se olisi jokin jumalallinen vekotin.

    Jos jotain jollain ON VIELÄ Kysyttävää niin privana kiitos ja voin antaa yhteystiedot jos haluaa ihan livenä jutella.

    Vai ottikos joku tämänkin taas vittuiluna/leuhkimisena, jos otti on syytä miettiä itsetutkintaa ?
     
  17. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    No, tuon sää kirjotit kyl itte. Mutta etköhän ny vähäsen liioitellut siinäkin asiassa... :rotfl:

    Nimittäin omatakseen taipumuksen hypätä johtopäätöksiin ei tarvi olla aivan tiedoton, voi olla jostain asiasta ja monestakin asiasta paljon tietoa, mutta tietojen määrän kasvaessa ja kasvaessa se taipumus hyvin yleisesti vähenee. Sitähän se on, myönteistä kehitystä. Kielteistäkin kehitystä on, kuten on huomattu näissä keskusteluissa, mutta kokonaisuutena varmaankin voi sanoa että turhaa viestiä ei olekaan, jokaisessa viestissä on jokin tarkoitus. Tahaton tai tahdottu.

    Ei pitäs koskaan provosoida tai provosoitua, mutta ystävällisesti voi kertoa mielipiteensäkin. Katsotaan yleisesti kypsymättömäksi jos tekee liikaa itseään tykö, vaikkei se itse asiassa mikään vika ole, mutta viaksi se vaan luetaan.
     
  18. MadMike

    MadMike Gearhead

    Juu ja aika paljonkin.

    Vain suomessa, vain (huokaus) suomessa.

    mutta eihän täällä saa vapaita käsiä tehdä omaan autoakaan...sehän voisi tuottaa naapurikateutta... soosoo :soosoo:
    suomalaisen pitää olla nöyrä...ja Vitut sanon minä. :mad:
     
  19. yoko1

    yoko1 1st gear

    Tule tukkimaan ja ota vaikka ase mukaan jos ei muuten ole miestä.

    KIITOKSIA Madmike
    :D
     
  20. yoko1

    yoko1 1st gear

    Niin osoitetta kaipaan
     

Kerro tästä muillekin!