Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Tänks, on siitä vielä jotain jäljellä..
     
  2. TeeJii

    TeeJii 1st gear

    Harjavallasta. En muista kanta-autoa, mutta eiköhän toi ihan bensakasilla liikkunut... pitäskin poiketa tuolla, matkaakin on koko kilsa. :rotfl:
     
  3. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    .... :eek: :eek: ..piti vähän aikaa katsella kuvaa, ennenkuin löysin sen mersun... :D
     
  4. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    kävi muuten hiton hyvä tuuri :eek: kun kattoin noita kuvia, voitin sieltä iphonen :D , nyt vaan vartoillaan koska se tulee tähän mun tsättinumeroon :p !
     
  5. Paukkulaakeri

    Paukkulaakeri 1st gear


    Viime viikolla ajelin ohi ja ihmettelin et kenen mahtaa olla, taitais ainaki yks kuljetusliikken omistaja olla kiinnostunu kaarinasta päin :D
     
  6. teepee

    teepee Gearhead

    Oisko Sirviö, siltä mä oon osia omaan projektiini ostanu :D

    Ja tää ei nyt mikään metsälöytö oo mut uudehko terhi 4-t hondalla unohtunut laituriin, no kesää odotellessa 8)

    [​IMG]
     
  7. MJF

    MJF Double Gearhead

    Jokohan tämäkin menee latolöytöosastolle :eek:

    [​IMG]
     
  8. jakke ja sepi

    jakke ja sepi 2nd gear

    Tämä kuva oli Moppemiähelle liikaa. . . :eek:
     
  9. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    Chevy miehen silmä lepää aina kun Mopari on pois liikentestä..... :rotfl:
     
  10. twelve

    twelve 3rd gear

    Paperillinen ~61 Skoda Octavia bongattu täält varsinais-suomest ja pelastussuunnitelma tehty.
     
  11. MJF

    MJF Double Gearhead

    Ylläoleva Valiantti herätetty muutaman vuoden levon jälkeen. Huommena kattella vähän paremmin saisko tuon vapuksi leimalle 8)
     
  12. janio89

    janio89 3rd gear

  13. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Mikäli kaipaat infoa tms. jeesiä moisen vekottimen suhteen, laittele viestiä. Mulla on ollu noita muutama ja on vieläkin yks. :D
     
  14. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

  15. teepee

    teepee Gearhead

    Täs ois pari kuvaa siitä mersusta josta laitoin "talvikuvan" jokin aika sitten.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    olisko ton kepatti-krillin viimeseltä asiakkaalta jääny??
     
  17. spike

    spike Gearhead

    Jonkun pitäisi kyllä pelastaa tuo mersu tuolta. Ihme että on pysynyt ehjänä.
     
  18. HV

    HV Gearhead

    Meillä olis myös mersu joka pitäs pelastaa, ei tule laitettua koskaan....

    [​IMG]
    [​IMG]

    Oisko ollut joku -84 vuosi kun isä ajoi tämän tähän katokseen, nuo kilvet mahto olla yhdestä Kontio Sisusta josta meni kone. Siinä se on seisonut pukkien päällä pilaantumassa. Ja pohjaa on joskus käyty öljyämässä. Varmaan on melko hapanut jo, mutta varaosina tuo menis varmaan. Pitäs käöydä kuvaamassa uudestaan mitä metsästä löytyy vielä. 220S 1963 pitäs olla vuosimalli. Tuo valkoinen Coupe on hieno.
     
  19. jallu81

    jallu81 3rd gear

    siinähän se valkoinen coupe makailee, isoheikkilässä akselintiellä, us-parts:n lähellä..ja joo ihme homma ettei kakarat oo vie käyny kivittämässä ikkunoita sisään :-?
     
  20. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    aika jännä etten ole itse edes huomannut tuota meseä, vaikka kilsan päässä asun :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!