Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

1. palontie

palontie Gearhead

Tuli asuttua vielä v.96 Espoon Latokaskessa ja siellä oli sen huoltoaseman lähettyvillä muistaakseni Thames tai bedford kuorkki ja ei silloin ollut myynnissä,liekkö siellä vielä on?

2. trukki306

trukki306 3rd gear

no sittenhän se olikin melkein takapihalla :D :D vieläkö se on täällä, olis mielenkiintoista nähdä moinen löytö, oma aika mennyt ton 4x4 pikkiksen kunnosteluun.

3. kustum4evo

kustum4evo 3rd gear

Pari hyttiä bongattu metästä. Yhtä kaluttuja molemmat ja samanlaisia.

4. chevelle66

chevelle66 Gearhead

5. trukki306

trukki306 3rd gear

tänään noin tunti sitten näin röykässä, paikallisen pizzerian pihalla trailerilla sinisen lyhyt lavaisen chevyn pick upin, matkalla jonnekin !! en kehdannut viereen mennä ihmettelemään vaikka omassa tallissa lepää samanlainen.

jos joku tunnistaa omakseen .... toivottavasti menossa kunnostukseen eikä paaliin..

komee oli kaukaa katsottuna:kin. :D

6. Qjet

Qjet 1st gear

Z-11 ?? :rotfl:

7. palontie

palontie Gearhead

Onpa upee ja ei ole mikään toivoton tapaus. :eek:

8. chevelle66

chevelle66 Gearhead

Juu oli yllätys kun mentiin hakemaan eilen,niin auto oli käynnissä odottamassa.Eilen ajettu pieni lenkki,auto 360/t10 manuaali

9. Joh.3:16

Joh.3:16 3rd gear

10. reynolds

reynolds 3rd gear

Tuo iso Renault ainakin on todella harvinainen,ja näkyy olevan vielä V6 koneinen versio :-? ...Vaikka itse en henk.kohtaisesti ole mikään ranskalaisten autojen ystävä,niin tuo Renaultin malli on jotenkin nätti kokonaisuudessaan :odroll: ....Toivottavast tuon joku pelastais :-? ....Ja tuo keltainen farkku Aspen on kanssa ehdottomasti pelastamisen arvoinen laite,oli sitten 6 tai 8 koneinen yksilö 8)

11. dart -66

dart -66 Gearhead

Jos en nyt ihan väärässä ole, Aspenia ei tontilla enään olisi.

12. M929L

M929L 1st gear

Onks toi 929 vielä tuolla tuossa kunnossa?

13. Joh.3:16

Saattaapi olla,ei tullut varmistettua kun eilen kävin siellä.Tosin onko noita muitakaan,enää ???

Kyllähän toi Vollekin on melkoinen harvinaisuus,vaikka vähän kiinalaisen näköinen onkin..... :odroll:

14. Joh.3:16

Kannattaa soitella Ahtialan autopurkamolle,saa ainenkin päivitettyä tietoa.

15. Tommonen löyty viron maalta eli Mosse ei Opel. Ja paljon muutakin laitan niitä muita kuvia myöhemmin 8) (Muokkasin tätä nyt kun huomasin että kuva ei tullukaan mikä neuvoksi? file:///C:/Users/Miun%20kone/Desktop/20150224_112700.jpg

16. tapsa4x4

tapsa4x4 3rd gear

No se olin mä. Hain kaverin pihasta pois,maannut aika kauan samoilla sijoillaan,valitettavasti tosta on kerennyt häviämään jo lootat akselit ja jouset mut jos jonain päivänä elvyttäis vaikka jollain japsi maasturin akselistoilla tän vielä liikkeelle :D

17. ChevyCaprice

ChevyCaprice 2nd gear

Tosta osta multa runkoruosteinen runneri, niin saat akselit ja tekniikaan :D
    http://www.nettiauto.com/toyota/4runner/7057877

18. tapsa4x4

tapsa4x4 3rd gear

Usemman tollasen runnerin omistaneena nii ei tulis mieleenkään sellainen :rotfl: mulla ei tosta toyotan mallista paljon ole hyvää sanottavaa. Btw mulla on kasa päin tollaseen osia jos jolu tarviaa

19. ChevyCaprice

ChevyCaprice 2nd gear

Tällä hetkellä tota pajoitan, mutta alkaa jo tympästä kun kokoajan löytyy rungosta lisää lahoa! Mänöö loppuelämä peltiä liimaillessa. Ei sulla orig kaarilevikkeitä ole; Helpottais käyttää leimalla 31" renkailla..

20. Gottlieb

Gottlieb 2nd gear

Kerro tästä muillekin!