Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Hiano Hiase :cool:.
     
  2. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Varkaudessa tommonen saman värinen on ollut yhden rivarin parkissa jo varmaan vuosikymmeniä. Eikä pelkästään parkissa, vaan ilmeisesti käytössäkin, kun ei ole sammalta kerännyt, ja muutenkin asiallisessa käyttöautokunnossa on näyttänyt olevan.

    Hmm... taisi se ainakin viime vuonna siellä olla, nyt ei ole aikoihin tullut ajeltua ohi.
     
  3. mörkö

    mörkö Gearhead

    Missä moinen..??
     
  4. mörkö

    mörkö Gearhead

    Joo, Valtteriahan minä meinasin..
    Näyttää olevan kiinni muutama käyttökelpoinen osa...
     
  5. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Kannattaa muistaa sitten että Valtterin raato on jonkun OMA. Mörkö Oletetaan että olet ostamassa käyttökelpoisia osia jos omistaja suostuu myymään!!!!
     
    Norri, TwistOla, miguelo ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. 1320

    1320 Gearhead

    Laitetaas tännekin muutama kuva vaihteeksi. Hieno latolöytöpaikka, jossa useampi auto jäänyt pitkäaikaissäilytykseen. Valitettavasti tännekin oli vandaalit löytäneet ja muutamasta autosta oli rikottu laseja, mutta muuten autot oli säilyneet aika hyväkuntoisina. Etenkin tuo Dart pitäisi saada takaisin liikenteeseen.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    SK-, sleepercooler, Norri ja 14 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Nythän on latolöytöjä sanan varsinaisessa merkityksessä...Ei tule ihan nopeasti mieleen koska tuollainen farmari Anglia on viimeksi tullut nähtyä.:eek:Kohtuullisen hyväkuntoisen oloista kalustoa tosiaan näyttäis olevan...Dartti varsinkin.
     
    malvasto ja miguelo tykkäävät tästä.
  8. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Voisiko näistä löydöistä peittää rekkarit...
     
    Fileeraus, 12345678910 ja mikkis83 tykkäävät tästä.
  9. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Oon ihan samaa mieltä. Noikin on jonkun omia ja rekkarilla voi joku saada paikannettua "ROMURAUDAN" tai jopa käydä hakemassa omaan käyttöön varaosia :mad: ilman lupaa. Kaikki autot mitä minä oon kuvannut oon pyytänyt luvan ja kysynyt saako kuvia jakaa. Jos ja kun joku on ottanut yhteyttä niin ekana soitto omistajalle haluaako hän että joku soittaa mahdollisissa osto aikeissa.
    Nää saakelin osarosvot,vandaalit ja kukkahattu tädit ovat oikeesti riesa meidän harrastajien mahdollisten auto pelastukset tuhoutuu.
     
    Norri, rane58, Car nut ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. f34

    f34 Double Gearhead

    Perhana ku pistää vihaksi nuo vandaalit.
    Joskus haaveilen, että voi kun yllättäisi rysän päältä, niin pääsisi kyseleen, etttä mitäs täällä tapahtuu...
     
  11. KKOSKINEN

    KKOSKINEN Gearhead

    Tai sitten käy kuin mun tapauksessa. Kävin poliisiasemalla katsomassa poikia kun olivat jääneet kiinni. Sääliksi lähinnä kävi, koulukotikarkureita joista vanhemmat ei enää olleet vastuussa vaan valtio. ( ei siis mitn korvauksia). Toinen retee gangsterinalku, toinen ruipelo räkänokka. Harrastuksen kohteina oli BMW 700 ja Tähtiperä GT.
     
  12. mjm2

    mjm2 3rd gear

    Ja miten tuollainenkin määrä klassikoita vaan "unohtuu" vuosiksi latoon??
     
    rane58 tykkää tästä.
  13. MJF

    MJF Double Gearhead

    Kauan ovat olleetkin kun Trafi ei enää tuntenut kilpiä :)
     
  14. Tunaman

    Tunaman 3rd gear

    Toi Corona ei ainakaan lähde helposti leviämään.
     
    f34 ja miguelo tykkäävät tästä.
  15. Bukero

    Bukero Gearhead

    eivät ne silloin säilöttäessä ole klassikoita olleet ja omistajan mielestä saattavat vieläkin olla vaan "romua".
     
  16. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Käytännön kokemus viimeisen 25 vuoden ajalta on kertonut usein päinvastaista... Olen nähnyt useita vastaavia vanhojen autojen varastokeskittymiä, ja tavannut laanin omistajia. Kovin usein ikämiesten mielestä puun alla tai pellolla muutaman kymmenen vuotta seisseet autot ovat edelleen kunnoltaan kuin uusia. Eivät näe että aika on tehnyt tehtävänsä. Myydäkään ei niitä voi, tai jos myyntiä voisi harkita, niin onhan uuden veroisesta autosta saatava uuden auton hinta. Ja monesti näissä tapauksissa laanit ovat menneet lopulta kokonaisuudessaan metallinkeräykseen kun perikunta ei ole halunnut (jaksanut) alkaa myymään autoja yksitellen. Ymmärrän tuonkin ratkaisun. Romulla ei ole merkitystä kun lähiomainen on poissa.
     
    Norri, isalmela ja Bukero tykkäävät tästä.
  17. Mi-kä ei kuu-lu jouk-koon? Ym-pä-röi.

    Vs.

    [​IMG]
     
  18. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Taunus on 70-luvulta? Muut 60-luvulta?
    En mä tota lastentehtävääkään oikein tajua. Olisko toi q tai p tai b ainoa pikkukirjain?
     
  19. multsi

    multsi 2nd gear

    En tiedä ovatko olleet jo 524 sivun aikana, mutta kirkkonummella erään romahtaneen autiömökin pihapiirissä oli muutama "löytö". osiltaan äkkiseltään suht täydellisiä.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Ford 15M, Larry, Desoto57 ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Taas toivomuksena, että rekisterikilvet peitettäisiin näistä metsälöydöistä...
     
    Desoto57 ja Fileeraus tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!