suomalaisia OD:laisia Lake Worthissa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 26.3.2006.

  1. tampio

    tampio 1st gear

    löytyykö suomalaisia jotka asuvat tai ovat viime aikoina asuneet Lake Worthissa tai lähialueella?
     
  2. pantera

    pantera Double Gearhead

    asuin 11vuotta Boynton Bch´ssa, eli Lake Worthista jonkin matkaa etelaan
     
  3. met59

    met59 Gearhead

    parivuotta tuli oltua aluella.
     
  4. sjusex69

    sjusex69 1st gear

    Oon asunut viimeset 1.5 vuotta Delray Beachilla ja Bocassa. Just tulin Daytona Beachin kevatnayttelysta/swapista.
     
  5. Michael75

    Michael75 1st gear

    Tuli tuolla ennen asuttuu. Sitte vaihtu työt tänne HillsBoroughiin :)
     
  6. pantera

    pantera Double Gearhead

    miksi kysyt? :eek:
     
  7. tampio

    tampio 1st gear

    2007 vuonna pitäs emännän kanssa pakata kamppeen ja muuttaa vähäksi aikaa lake worthiin.passaako jos yv:nä kyselen tarkemmin?
     
  8. pantera

    pantera Double Gearhead

    kysy vaan mun puolesta
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    jukoliste,kateeks käy...lunta sataa nytkin oikein huolella...
     
  10. gremlin

    gremlin Gearhead

    Eipas sada :rotfl: Vahan kylmaa(+25), mutta eikohan se tasta pikkuhiljaa parane :rotfl:
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    p.kele! tulen kostoksi käymään syksyllä siel! vasta 6. kerta...
     
  12. Maria

    Maria 1st gear

    Mie oon viettänyt myös aikaani jonniin verran Lake Worth'ssa, ihan Lantanan rajalla.. (sukuvelvoitteet)
     

Kerro tästä muillekin!