Suomen G-bodyt (Pontiac)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja laakkius, 26.6.2011.

  1. laakkius

    laakkius Gearhead

    Saatasko me tähän listattua OD:laisien G-bodyjä ? 2-oviset, 4 oviset, farkut, ym.

    Itse kävin ruotsista hakemassa -79 Pontiac Grand Le Mansin, joka nyt olisi tarkoitus pitää ajokuntoisena kun muut prokkikset seisoo tallissa.
    Toki pakkohan tällekin on jotain tehdä... :rotfl:

    Ohessa muutama kuva hankinnasta.

    http://kuvablogi.com/nayta/3094321/
     
  2. Holley

    Holley Gearhead

    Tohon Pontiaciin Chevroletin '78-'81 keula, kuten yksi musta oli "Jäpälällä" vuosia sitten, se on minusta hienoin G-body '78-'87 ulkonäöltään. Pontiacin mittaristo hakkaa 6-0 Chevroletin myöskin omasta mielestäni. Kiva, että tällaisia autoja hankitaan!
     
  3. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    minulle se tuli janiluo.lta joskus vaihdossa keskeneräisenä. Jatkoi matkaansa cobra kanta-autoksi, mikä alkanee olla jo aika pitkällä. Ehjä kori jatkoi taas matkaansa jonnekkin. Ittelle näyttäs jääneen nurkkiin etusivulasit, saat jos tarvii.

    paras G-body kans minun mielestä, just nelivalokeulalle modattuna.
     
  4. laakkius

    laakkius Gearhead

    ujoa sakkia nää G-bodyn omistajat.... :rotfl:
     
  5. janiluo

    janiluo Gearhead

    Takakylki on Ponuissa paremman näköinen kuin Malibussa mutta kun lokarin kaari on pyöreä niin letukan etusiipi ei näytä minusta hyvältä tuollaiseen kun ei ole pyöreä.
    Mulla oli tosin 79 Grand Am enkä edes tiedä mitä siinä on eroa LeMans:iin verrattuna.
    Nyt mulla on kaksi ´81 2d Cutlass projektia mutta kannattaisiko otsikko vaihtaa G-body pontiaciksi kun Oldseille, Montecarloille, Malibuille, Caminoile ja Regaleille on jo omat keskustelunsa?
    Hieno ostos kumminkin.
    :D
    - Jani -
     
  6. laakkius

    laakkius Gearhead

    Katselin vaan että aika hiljasta on kaikki keskustelu G-bodyista kuitenkin niin ei se sinänsä haittais vaikka kaikki olis yhdenkin otsakkeen alla. Ihan heti en edes löytänyt muista G-bodyistä jutun juurta vaikka koitin haeskella... :-? Muutin nyt otsakkeen , varmaan saa ihan yksikseni tähän kirjoitella... :rotfl:
     
  7. laakkius

    laakkius Gearhead

    muistaako kukaan edes nähneensä näitä 70-luvun lopun ja 80-luvun alun pontiacceja Suomessa? :eek:
     
  8. janiluo

    janiluo Gearhead

Kerro tästä muillekin!