Suomen tapahtumakalenteri

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja heikkisj, 27.3.2013.

  1. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Ytimekäs kysymys, mistä löytyy kattavin tapahtumakalenteri Suomen tapahtumista?
     
  2. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

  3. JariV

    JariV 2nd gear

    Mistä toi kalenteri löytyy?
     
  4. JariV

    JariV 2nd gear

    Ni mistä tää kalenteri löytys?
     
  5. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    Siinähän se linkistä löytyy ku avaa...
     
  6. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    Tostakin kalenterista nyt puuttuu jonkun verran tapahtumia...mutta ajatuksena hyvä. Suomessa pitäis olla kyl yks iso kalenteri (eli lähes kaikki vähänkään tärkeemmät tapahtumat kasattuna) kun ei noita tapahtumia nyt kuitenkaan oo kuten jeknheisä
     
  7. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Mä päivittelen sitä mukaa kun noita tulee vastaan ja sitä kautta voi laittaa mulle viestiä et mikä tapahtuma puutuu ni mä päivittelen sitten tohon kalenteriin. Tuohan perustuu mun omaan kalenteriin jonka tein google kalenteriin ja cruisingnight käyttää sitä sitten heidän sivuillaan. On siis harrastepohjalta ja jos käyttää ite googlen palveluita, jossa siis on toi kalenteripalvelukin niin: viewtopic.php?f=1&t=227435 sieltä sen voi lisätä omaan google kalenteriin...
     
  8. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead


    Jees, en siis itse tarkoittanut minään kritiikkinä, vain toteamuksena. Olis ihan tarpeellinen kun tää OD:n kalenteri homma tyssäs.
     
  9. Elky70

    Elky70 Gearhead

Kerro tästä muillekin!