Suomi-Filmin Lincoln

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja onbuicks, 14.2.2021.

  1. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Kenellä mahtaa olla alunperin Suomi-Filmin omistuksessa ollut 1950-luvun Lincoln. Maailman innokkain Lincoln-tutkija Kai Laine kaipaisi yhteyttä. Kaitsulla on runsaasti osia kyseiseen autoon ja historiakin melko tarkasti tiedossa. Yhteystiedot minulta...
     
    Muokattu: 14.2.2021
  2. kerkko

    kerkko 3rd gear

    Oliko auto muuten SF:n vai R. Orkon nimissä?
     
  3. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Sama auto kyseessä. Itse olen vain viestintuoja.
     
  4. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Tunnus ollut AY-145, vuosimalli 1952.
     
  5. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Romu transulla = Markus Kuotesaholla oli (on) 80-luvulla 1952 Lincoln Caprin kori. Runko oli kait mennyt maatalous käyttöön. Väriltää taisi olla punainen.
     
    12345678910 tykkää tästä.
  6. f100 stepside

    f100 stepside Gearhead

    Facebookissa , oli viime syksynä myynnissä , jollain jenkki varaosa /autot sivuilla, olympia vuoden musta -52 suomi Lincoln projekti, taisi olla Tampereen kalkussa...
     
    Muokattu: 15.2.2021
  7. trukki306

    trukki306 Gearhead

    Kyseiset Lincoln caprit oli kummatkin minulla joskus noin 8 vuotta sitten. Musta oli todella rajussa kunnossa ja meni multa Tampereelle muistaakseni, sinivalkoinen joka oli Risto orkon vanha lähti minulta muistaakseni Mäntsälään.
    Itse ostin ne aikanaan Nurmijärveltä, ukolta jolla ne olivat olleet vuodesta 1970, tai lähinnä hänen leskeltään, ukko joi itsensä hengiltä.
     
    isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!