Super Pro Street

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja panhead, 7.9.2011.

  1. panhead

    panhead 1st gear

    Oho. Kiitos tarjouksesta,toisaaltakin on tarjottu apua.
    Menee vakavaan harkintaan.Veivien lähtömäärä on ainoa
    kysymys merkki lähtöä vastaan.Mietitään mahdollisimman
    nopeasti.Olis kieltämättä hienoa ajaa SPS osakisa Tierpissä.
     
  2. osaase

    osaase 3rd gear

    moro,laitat meidän pienet tarrat,niin parts garage maksaa loput 225e.
    t.kari koli 8)
     
  3. panhead

    panhead 1st gear

    No niin,aina paranee :)
    Tuumataan tosiaan toi veivi asia,se on ratkaisevana tässä.
    Ite voisin alkaa pakkaa bussia vaikka heti.
     
  4. Slow66

    Slow66 1st gear

    Puhutat vielä Hapen messiin niin saatte purkaa kesän jarruttelupatoutumia ihan parilähtönä... :rotfl:
     
  5. ERT2

    ERT2 1st gear

    Nyt se ois Jussi vissiin oikeesti mentävä ruottiin näyttämään, että saadaan asialle lisää uskottavuutta. Mee nyt pakkaan kamat bussiin ja eikun menoks! 8)
     
  6. Uba

    Uba 1st gear

    SPS

    Ei ne veivit mitään loppu ole. Suurin osa lähdöistä on kuitenkin ollut vajaita vetoja.
     
  7. panhead

    panhead 1st gear

    Sitä mäkin vähän laskeskelin,mutta pakko kysyy viisaammilta.
    Ruotsissa ajettu 28 lähtöä viime kesänä ja nyt 33 jarruttelu lähtöö.
    Jos ei ihan täysin dumata ajatusta ruotsissa,niin mukana ollaan.
    Yritetään selvittää asiaa mahdollisimman nopeesti.
     
  8. ERT2

    ERT2 1st gear

    Eikös noilla normisti ole vaihtoväli 90-100 lähtöä????
     
  9. panhead

    panhead 1st gear

    Jos ajetaan pedaali pohjassa 40 lähtöä ja kesymmällä käytöllä 80 lähtöä.
    Eli aika rajoilla mennään.Asiaan on kystty neuvoa sekä Konolalta että GRP ltä.Kukaan ei tietysti pysty sanoo monta vetoa veivillä on vielä jäljellä.
    Ainahan näissä on tietty riskinsä...
     
  10. ERT2

    ERT2 1st gear

    Ok... Vanhaa mutu tietoa täällä siis......
     
  11. Mikkoli

    Mikkoli 3rd gear

    Näinhän se menee...meistä ei vaan oo tietääkseni kukaan sitä vielä itse kokeillu,että se siitä.

    Ja on todellakin hienoa jos joku viittii ottaa näin tarmokkaasti tän asian esille,eli en todellakan vastusta ajatusta uudesta ryhmästä...vaikka useammastakin,kunhan kaikkiin todellakin löytyy osallistuvaa kalustoo :soosoo:
    Sekin on totta että jotain kaivattais kotosille baanoille...Finaalit tosiaan pelasti ehkä ne Ruottalaiset( :poff: ) Volvot (jotka nyt sattu ajaan Comp:ia :poff: ) sekä parit kotoisat onnistumiset mut tosiaan jotain ehkä kaivattais.

    Hieno asia että s/ss:ssä on tähän päästy että Nitroissa& finaaleissa on useita osallistujia myös Ruottista ja jos tää SPS ottaa tuulta alleen niin toivotaan ehdottomasti että samaan tilanteeseen päästään myös siinä mut jos lähestytään asiaa jälleen sen compin kautta niin muistelisin et yleensä Ruotsin EM-kapinoissa on n. 20 Ruotsitiimiä kyseisessä kisassa ja kas Alastaro EM:missä...noh,oliko muita kun Lindgren? Eli jos sieltä kiljuen oltais tulossa niin kaiketi myös näkyis jossain? Onko se sit SPS tia TD tai aivan joku muu niin toivottavasti onnistuu...jotenkin en vaan usko että osallistuvaa kalustoo riittää siihen & OL:lään&PM:ään&COMP:iin...ugh :wink:
     
  12. pontso

    pontso Gearhead

    panhed jos ajatte niin juon sille t: alkoholiveljet

    ja muutenkin
    :lol: :odroll: :pinup: :poff: :eek: :p
     
  13. Ck

    Ck Gearhead

    Me vedettiin vanhoilla BME veiveillä n.120lähtöä. Sitten vaihdettiin MGP:n veiveihin ja kysyin että kuinka paljon näillä uskaltaa ajaa jos vedetään 9000rpm lasissa.
    Mr.Giannone vastasi että "Expect around 100runs".

    Tosin meillä on paaaljon vähemmän tehoa kuin panheadin koneessa
     
  14. mafo

    mafo 3rd gear

    meille Mr Giannone sanoi että 70 lähdön jälkeen kannattaa seurata laakereitten kuntoa, mutta pitäis kestää se 100 lähtöä, mutta en tiedä kuinka GRP
     
  15. panhead

    panhead 1st gear

    GRP ltä tuli just vastaus et 30-35 lähtöä on normi pro stock suositus.
    Kerroin minkälaisella ajolla kesä menty,vastaus oli silti "ei suositella".
    Täytyy miettii vielä,ei olis kyllä varaa rikkoo mitään.
     
  16. Putte

    Putte 1st gear

    Eipä noita oikeen kannata ehdon tahdon lähteä rikkomaan, voi tulla sillä tavalla todella kalliiksi.
     
  17. TBO552

    TBO552 1st gear

    Ja meillakin loytys haluja ol ryhmään jos vaan uus luolla löytyy rinnalle.

    T: Ex. ss/dx 591.
     
  18. supo

    supo Gearhead

    Nyt kannattaa Räikkönen se kone huoltaa ja menet vaikka turistina rupattelee Ruotsalaisten kanssa asiaa eteenpäin.Teillä hieno paketti jolla voi ajaa kovaa niin nyt vehkeet huoltoon ja ensi kesänä isoa kovaa!!!!Ps.Annat ne vanhat veivit muistoksi yhteistyökumppaneille menneestä kaudesta!!!
     
  19. -31

    -31 3rd gear

    Lähin uusi kiertokankisarja tietysti ison veden takana?
    Yhden valvotun yön vaihto ottais....
     
  20. panhead

    panhead 1st gear

    Juuri näin,ei ole uusia veivejä täällä.
    Lisäksi veivit ei tule täysin valmiina GRP ltä,niitä joutuu pikkasen modaa.
    Iso nippu pitäis olla varaosia kautta varten tai vielä parempi,kaks konetta.
     

Kerro tästä muillekin!