Super Sportti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja max, 8.10.2015.

  1. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Kuva aukeaa kyllä kun tuota raaskii klikata

     
    Valapatto tykkää tästä.
  2. TimoT

    TimoT 3rd gear

    Ei näy!
     
    palontie tykkää tästä.
  3. max

    max Double Gearhead

    Timo,lupasin viedä sut Vantaa Parkingiin tuolla ryskäjällä.Oletko huomenna Hiekkaharjussa jos sitä kautta kaahaan?
     
  4. TimoT

    TimoT 3rd gear

    Joo, kyllä sitä maisemissa ollaan.
     
  5. max

    max Double Gearhead

    OK,kiusataan poliisia huomenna jos toi vaan Nurmijärveltä Vantaalle kestää.
     
    Herje tykkää tästä.
  6. Herje

    Herje Double Gearhead

    Millos mulle kyytiä tuolla helvetinkoneella? :rolleyes:
     
    palontie tykkää tästä.
  7. Valapatto

    Valapatto 2nd gear

    No niinpä aukeaa, mä olin vaan näköjään liian hätäinen. Onneksi en ehtinyt lähteä jihadille photobuckettilaan.

    Hieno peli on Dicktaattorillakin.
     
  8. max

    max Double Gearhead

    Millos tulet Vantaalle,kehityksen kehtoon?
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Miten sen saa auki?Yrittänyt vaikka miten ja kuinka.
     
  10. Dicktaattori

    Dicktaattori 2nd gear

    Miten helvetissä tänne lisätään kuvia?
     
  11. Dicktaattori

    Dicktaattori 2nd gear

    No ilmankos en osaa enää käyttää. Vinkkejä toisesta ohjelmasta, josta onnistuu kuvien laitto.
     
  12. Valapatto

    Valapatto 2nd gear

    Jostain syytä toi sun kuva ei tosiaan (ilmeisesti ainakaan Palontielle) näy vaikka tuota photobucketin virheilmoitusta klikkaa. Jakulepin atk -tuen jälkeen minä sain sen kyllä auki.

    Jotain yksittäisiä kuvia voi jakaa ilmaiseksi vaikka http://www.aijaa.com kautta, isompien kokonaisuuksien esittelyyn joku minua viisaampi voinee kertoa paremman ratkaisun.
     
  13. kuula

    kuula Gearhead

    Ei kyllä aukii mullakaan.
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    kuvajako.fi
     
  15. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Voi prkl, taitaakin olla helpommin sanottu kuin tehty näiden paitojen tilauksen kanssa. Google löytää Classicin valikoimasta em. paitaa, mutta Classicin oma haku ei tuota tuloksia. Luulen, että kyseessä on poistunut tuote, jota ei tällä haavaa ole myynnissä.
    Esim Rick's Camarosilta näyttäisi löytyvän XXL kokoisena, joten Diktaattori saa tilattua paidan jos halajaa.
    http://www.rickscamaros.com/t-shirt-kiss-my-ss.html

    Mutta näillä näkymin taisi tulla vesiperä. Pitää vielä pöyhiä..
     
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    eikö voisi teettää ihan Suomessa.Oon pari Kingston Wall t-paitaa teettänyt ja ei ollut kalliita.Nyt suunnitellaan kaverin kanssa teetetäänkö tällaiset paidat.

    [​IMG]
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  17. max

    max Double Gearhead

    Malta,palontie.Mulla olis muutama amerikkalais tyylinen latteus mielessä, joita voisi hyödyntää jos painattaisi jossain ihan omia ja omalaatuisia T-Paitoja.
    Nyt menee taas ihan ohi aiheesta.Mutta missä vois painattaa T-Paitoja jossa se teksti kestää? Joskus on ollut paitoja,jossa painatusaine on ollut jopa aivan kumimaisen oloista,ja nämä ovat kestäneet rajummankin pesun.
    Ostin US-Partsista GULF kesäpipon,ja ensimmäinen pesu ja logo oli morjens.
     
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    Muistaakseni vistaprint oli lafka jossa painatin nuo Kingston Wall paidat ja hyvin kestää,aikaa on varmaan tosta 8vuotta ja värit on vaan haalistunut
     
  19. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Mulla pitäisi ko. lehti olla, s-postiosoitetta vastaan voin jutun skannata. Ehkä. Jos viitsin. Ja jaksan. Ja molempia vielä yhtäaikaa. Niin ja ehdin OD:n selaamiselta, tämä onkin se vaikein.

    Sitä odotellessa voi vaikka katsella tuota:


    E: Kunhan hupsuttelin, kyllä mää sen mieluusti toimitan, jos osoitteen saan.
     
    Muokattu: 21.8.2017
  20. max

    max Double Gearhead

    Hyvä video!Lapsenomainen mielihyvä valtasi mieleni.Piano tausta oli puhutteleva!
     

Kerro tästä muillekin!