Modasin lisäksi pakareista purettavat.Motonetista löysin jykevät 3” laipat ja koko putkisto on helppo purkaa jos tarvetta. Tuollaiset niistä tuli.
Nyt menikin mukavasti Hyvinkään ajoissa aikaan 12.8s/178. Mun kirjoissa toi on ihan hyvin tuollaiselle murikalle joka ajetaan kisapaikalle ja takasin,varsinkin kun aski teki taas ihan omiaan. Tottakai parempaan pitäis pystyä,kun motissa on kuitenkin potentiaalia parempaan. On muuten kädet täynnä töitä burnoutissa kun jarrupedaali oli yhtä puuta,ja laatikko tarjoaa 2:sta ja 3:sta vaikka oli valittu karahkasta 1:stä.Ei pysynyt sitten millään aloillaan. Vahvasti epäilen,että rattikarahkan kanssa vispaaminen ei ole ehkä enää ihan fiksua eikä turvallista. 3:sta tarjotaan noin 50 metriä ennen maalia,joten ehkä vois myös miettiä välityksen tihentämistä.
Ei muutaku lodjuun modi että ei vaihda tahtomattaan isommalle, täältäkin lienee löytyy joku joka sen osaa neuvoa, ite pitäs kans caminon toosaan se tehdä
Juu,TH-400 askista tuleekin sitten seuraavassa versiossa manuaalikoneistoinen ja TCI turbiinille tuli lähtö.Seuraava turbiini ei ole enää sit bulkkitavaraa. Selasin Summitin sivuja shifter osastolla ja sieltä löytyi yksi malli jonka saa muistuttamaan hyvin samaa tyyliä kuin orgis SS454 sisusta.Vaatii vaan koteloon saman bordellin punaisen sävyn ja on kuin tehtaalla väsätty.
Jo, kuullostaa ihan sopivan hölömölle. Sen turbaanon ku tilloot dynopapruilla ja muilla auton tiedoilla kunnon limppupajalta, ni valluu mynnin piästä lima ku telleet eka kerran mänemään. Muuttuu meinaan vehe. Siis se auton luonne, ei kullis. X)
Nyt alko kiinnostamaan! Itellä hermo ihan loppu tohon rattikarahkaan, mutta kun en keksi mitä tilalle. Rattivaihteita (paddle shifter) ei löydy TH400:n ja kukaan ei osaa modata räikkäshifteriä tuohon rattikarahkaan? En haluais luopua orggis konsolista, mitä lattiashifteriä tuohon olis sovitettavissa?
Nähnyt joskus kisakäytössä rattikarahkoja käännetyn kaavion kanssa. Niin 1-2 vaihto (vakiona 3-2 vaihto) menee vaan painamalla keppiä alas, 2-3 vaihto (vakiona 2-1 vaihto) pitää sitten vetää keppiä taakseppäin ja alas. Vapaalle / pakille meno riskiä ei ole koska keppi liikkuu kokoajan poispäin vapaasta.. Alaspäin vaihtaessa saa olla sitten tietty tarkempana.
Korjaan: Ei löydy järkevään hintaan. TCI tekee moista kohtuuhintaisena, mutta ainoastaan TH700 ja uudempiin. MasterShiftin sivut on kollattu läpi.
Tällainen osui Summitilta silmään(winters wpp-107-1). Mulla on lisäkonsoli tämän orgis cowboy konsolin etupuolella.Se on jostain uudehkosta Chrysleristä peräisin ja siksi että en halunnut raiskata alkuperäistä sisustaa, vaan tähän laitoin lisämittarit vedelle ja öljylle. Tämä alkuperäinen konsoli on vähän kolho mun makuun ja ajattelin ottaa sen pois ja ajatuksena olis laittaa tämä Wintersin sihteeri sen paikalle.Ja tosiaan sitten sama bordelli sävy kotelon pintaan.Vois näyttää aivan asialliselta. Ei aivan auennut tuleeko tuo shifteri kotelon kanssa vai pitääkö se tilata erikseen.
Tarvii mittailla jos toi shifteri mahtuis koteloineen konsolin eteen, vaikuttaa muuten asialliselta. Sittenhän se olis manukoneiston ja käännetyn kaavion paikka.