Super Sportti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja max, 8.10.2015.

1. max

max Double Gearhead

Huomenna on mielenkiintoinen päivä,sillä motti vaihtuu.
    Viivytin hommaa tarkoituksella näin pitkään,koska ajatuksena oli jätkien kanssa paitahihasillaan lämpimässä kevätsäässä hoitaa homma pihalla.Olen kaivanut pitkät kalsarit taas esiin.

Neljän hengen iskuryhmä on mielenkiintoinen.2kpl. Lentokonemekaanikkoja ja 2kpl.Lentokone Avioniikkamekaanikkoja.Kaikki noin 60 vuotiaita ukkoja.....
    Olen tottakai jo ilmoittautunut projektipäälliköksi.Sen voi ymmärtää myös siten että jätkät katsovat mun perään,jotta en tee vääriä liikkeitä.
    Oon kiitollinen että löytyy edelleen talkoohenkeä jo siitäkin syystä,että olen sairauksien rapauttama ja en jaksa enää vanhaan malliin.

Laitan huomen kuvia jos tulee eteen jotain mielenkiintoisia juttuja....Ukkosta Ilmassa....

Muokattu: 9.5.2025
    dart -66, JYR, Gary Grand ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. Riku Rotten

Riku Rotten Gearhead

Muista ilmoittaa verottajalle! ;D

3. max

max Double Gearhead

Minä olen tunnollinen veronmaksaja.Tai siis olisin jos kävisin töissä.

LPV, Gary Grand ja Riku Rotten tykkäävät tästä.
  4. max

max Double Gearhead

Vanhat herrat sai jotain aikaan.Merlin 454 on saanut kodin ja kyllä on ukoilla suu vehnäsellä swapin jälkeen.

teippi-mikko, FuryIII '71, LPV ja 15 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!