Super Sportti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja max, 8.10.2015.

  1. max

    max Double Gearhead

    Niimpä tais ollakin tämä herra.Kiitosta infosta!
    Edelleen jos jollakin ovat tällaiset paksut laipat ylimääräisena,niin tarjoa.
     
  2. Herje

    Herje Double Gearhead

  3. max

    max Double Gearhead

    Kiitti Herje,tonnehan voiskin marssia tiivari kainalossa,niin ei tarvi enää minunkaan kiukutella,kun mikään ei kelpaa!
     
  4. max

    max Double Gearhead

    Pakoputket ovat hyvin tehty tässä vehkeessä 2x3" putkesta.Pitkään olen vaan funtsinu noita pakoputken päitä,jos niihin ymppäisi jotain kiinni.
    Olen jopa salaa kolunnut Motonetin tarjontaa.Ei löytyny mitään sopivaa.

    Sit välähti,ja muistoja kultaiselle -80 luvulle.Supertrappit!
    Ne sopis tohon systeemiin,kuin kulli systärin perseeseen.
    Se vaan, että motti on suurella todennäköisyydellä aika railakas(viikon päästä dyno) niin ovatko nämä Supertrappit kuinka suuri tulppa pakoputkissa,vaikka ovatkin hyvän näköiset?
     
  5. 383

    383 Gearhead

  6. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Minulla ei omakohtaisia kokemuksia, mutta asia kiinnosti hieman ja parissa ketjussa niistä on ollut pientä puhetta.

    http://www.overdrive.fi/forum/threads/supertrapp-vaimentimet-autokäytössä.82877/#post-638759

    http://www.overdrive.fi/forum/threads/mitkä-olis-hjyvät-äänenvaimentimet.65026/page-2#post-552584
     
  7. max

    max Double Gearhead

    OK,kundit kiitos vinkeistä.

    Mut nyt oliskin aika aloittaa suuri hevosvoima arvauskilpailu.
    Nimittäin tuo 454 motti menee dynoon viikon päästä.

    Specsit olivat:

    -.030 454 4-bolt alakerta ja tämän alakerran on tehnyt Kivinummi Racing
    -Arias takomännät
    -H-profiili Scat veivit ja akseli.
    -Speedmaster kannet,joista todettiin virtausta 750 HP max
    -Nokka on Crower 01353 .050 276/282 ja nostoa .653/661.
    -Team G imusarja,jonka tosin nyt vaihtaisin Dart imusarjaan,sillä alkkis 950 cfm.karbiksessa on tuplajako.
    -Vedetään blendatulla 750 cfm.Race Holleylla,ja 950 cfm.alkkis carbiksella.

    Eli puristuksia on vitusti,ja kaikkea muuta sitä tukemaan.
    Se joka arvaa lähimmäksi tehon ja väännön,pääsee lentelemään Finnairin lentosimulaattoriin haluamallaan koneella.
    En tosin ole vielä keskustellut frendini kanssa,joka työskentelee simulaattorissa,mut eiköhän se saada johonkin rakoon sopimaan.
     
  8. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    498 hp irtoo. Vääntöö ihan vitusti
     
  9. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Osallistutaan arpajaisiin heittämällä hatusta vaikka 575hp.

    Ja jos semmoinen tuuri sattuis käymään et voitan, ni voin vaihtaa sen lentosimulaattorin mieluummin vaikka kyyditykseen tällä hylsyllä johon tekniikka tulee kiinni. :rolleyes:
     
  10. Weijari

    Weijari Gearhead

    Ekalla 595 ja säädön jälkeen 619.
     
  11. rb

    rb Double Gearhead

    jooo.........öööö........612hp

    Mä pidän kanssa mielummin "jalat maassa" ja kuuntelen / nautin isolohkon kyydistä...
     
  12. ilei

    ilei 3rd gear

    580hp740nm
     
  13. max

    max Double Gearhead

    Juu sehän kyllä passaa,nimittäin tuo ohjaamossa istuminen päivästä toiseen on ruvennut vituttamaan.
    Saas nähdä kuinka käy tuon voiman kanssa.Sessio kuvataan ja sit nähdään kuin kävi.
     
    FuryIII '71 tykkää tästä.
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    595HP/780NM.Ja mielummin kyytiin,tai tyypit.
     
  15. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    640hp ja 850Nm

    Airbus 330:sta onkin jo tyypit, joten joku muu sit tällä kertaa ;)
     
  16. Make.S

    Make.S Gearhead

    520hv,
     
  17. max

    max Double Gearhead

    Olisko tämä hyvä verrokki siihen, mitä me suomalaiset puuhaillaan?
     
  18. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    581hp
     
  19. Herje

    Herje Double Gearhead

    583hummania
     
  20. max

    max Double Gearhead

    [​IMG] Huolestunut Vantaalta.
    Nimittäin noista pensalinjoista.Ylempänä kuvassa musta Russell linja joka seurasi Holley 950 XP kaasarin kanssa.No sen kaverina on kuvassa 750 Holley pensa sotkija,jonka liittimet ovat mielestäni oikean kokosia?
    Näyttää vaan tuon Russelin linja niin pirun pieneltä! Voiko toimia kun paljon haetaan?

    Meikä on kova poika tonkimaan roskiksia,ja duunissa löysinkin metallin keräyksestä Hy-Jet levyt Moroson venakoppiin.
    Aiemmin kai isolohkot olivat Turbo-jettejä,mut niin ne asiat muuttuvat.
    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!