Suzuki T ja GT topic!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja sdfsd, 27.6.2016.

  1. Vermilion

    Vermilion 3rd gear

    Onko tietoa käykö näiden pienempien mallien etuvalo/vilkut tollaseen isompaan?
    Onko sama tavaraa vai jotain pikkueroja?

    GT125 => GS1000G
    1kk aikaa päättää ostanko 3000€ hinnalla tollasen GS1000G:n...
     
  2. Tumi

    Tumi 3rd gear

    Suurella todennäköisyydellä GS850 - GSX1100 tavarat sopii (ja on saatavilla) paremmin kuin piikkisen osat.
     
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Itekkin olisin mieluusti ostanut sen 250 gtn mutta jos tonnilla saa musdorekatun, entisöimättömän, 30 000 ajetun satapiikin ja samalla tonnilla jonkun 250ccn joka ei miseokilvissä, ajettu enemmän......niin hankala on mitenkään aatella tota isompaa näin rahapulaisena. Vakuutuksiin menis niin paljon enemmän ettei kannata.

    Seuraavaks sitten jo 3 pyttynen kun isomman pyörän ostan, kyllä tolla piikilläkin pääsee jo pikatiellä hyvin ja on sippara keveytensä puolesta
     
    Muokattu: 5.7.2016
  4. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Hieno suitsa!

    Muokkasin otsikkoakin paremmaksi
     
  6. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Ajoin kaverin gt550:llä hmm 12v sitten. Kulutti 14L 100km... porin tt:tä käytiin kattoon treelta ja nokialla piti varatankille kääntää
     
  7. Tumi

    Tumi 3rd gear

    GT125 vei 2 päällä muistaakseni pikkasen alta 7 litraa. Sinkki tiukalla oli vastatuulessa vedettävä jotta vauhti pysyi satasessa.
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    5,4l/100km meni äsken kun tankkasin sukisukin.

    Tänään taas meni oikeesta pytystä tulppa....hömm....pitäsköhän pistää kuumempi kun on kastunut ja märkä ja musta toi hajonnut aina ollut?

    Tsekkaan ilmanputsarin yms. ettei ole tukossa ja sen vuoksi rikas seos ja tulppa rikki.
     
  9. rb

    rb Double Gearhead

    Nojoo;......... iso kakstahtinen vaatii bensaa.

    Tosin 550 Suzukin pitäisi mennä puoleen tuosta, kun taas iso triple Kawa vie suht nätissäkin ajossa helposti kympin satasella.....
     
  10. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    laturit oli heikkoa tekoa noissa. Hervannan atomikujalla näin gt380:n suunnilleen '99 ja tais kerran olla ajossakin
     
  11. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Tsekkasin tulpat ja oli sellaset tumman rusehtavat eli sellaset kun kuuluukin. Pitäs varmaan vaan kuumentaa pykäklällä aitä.

    Ohjeissakin käsketään tulpan monasti kastuessa kuumentamaan, eli vakio 8 tilalle 7.
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  13. raaseriruiseri

    raaseriruiseri 2nd gear

    Lisätiatoo nuista vehjeksistä (ja muistakin vintage-japsirätkistä) löytyy asiaan keskittyneestä kerhosta http://www.japsistarat.fi/ tai jos Naamakirjan käyttäjiin kuuluu, saa "melkein reaaliaikaisen keskusteluyhteyden" japsistarat-ryhmässä.
     
  14. Vermilion

    Vermilion 3rd gear

    Nyt on pihassa ja paperit tehty tollanen Suzuki GS1000G

    Mitä tutkinnu niin tulpat on Denson 24;set, jos haluaa kylmemmät niin ehkä myös 27:t menis?
    Mitä tulee tuohon laturi hommaan vissiin tässä jotain mutta en saanu mitään selvää tuosta...
    http://www.electronicamotos.com.ar/technical-resources/library/known-issues/street_59700.html

    Nyt tarvis vaan etuvalo, kannake ja vilkut ja sellanen hieno rauta keulaa, että rehellisesti museo status säilyy vaikka ton etukatteen ottaiskin pois.
     
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Jos tulpat ok näköset ja ei hajoile, ei niitä kannata vaihtaa erilaisiin.
     
  16. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Pitäskö tämä pistää koskemaan kaikkia vanhoja suzukeja tämä aihe?
     
  17. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    En kannata.. GS kumminkin ihan eri vekotin kuin GT. Kannatan kyllä omaa topikkia vanhoille 4-tahti Suzukeille, kun itelläkin semmonen.
     
  18. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Uuden ketjun avaaminen ei tuota välttämättä haluttua tulosta. Avasin tässä taannoin ainakin omasta mielestäni selkeästi otsikoidun topikin " Kawasaki S1 S2 S3 H1 ja H2 topic! "
    Noin kolmannes vastauksista käsittelee Suzukeja ja muita otsikossa ei-mainittuja vermeitä.
     
  19. hzemax

    hzemax Gearhead

    Jarrurummulle yläfemmat siitä.
    Eikös 3 pytty kawasakit keskimäärin tappanut jonkun, joka ei osannut ajaa?
    Liikaa voimaa järkeen nähden. Vissiin suzukeissa ja jammuissa ei sitten sitä voimaa ollu, ku ei niistä leskentekijöitä tullu. Yrittihän toi mun VMAX jammukin mun tappaa kerran, vaan eipä onnistunu.
     
    Muokattu: 10.7.2016
  20. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Taas oma rutku prötäsi ja yhdellä pytyllä kotiin. Toinen koitti jotain siinä myös mutta poltti putkessa jostain syystä ja karstat palo pois???

    Magneetto auki ja kärjet sielä on ihan palaneet. Toisen saa ehostettua mutta toinen on niin loppu ettei voi. Ihan sininen ja vääntynyt ja laahaajakin on kulunut...
     

Kerro tästä muillekin!