SWAPPI LEHTI 1/09 ilmestynyt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FHRA Kouvola Club ry', aloittaja meeja80, 20.1.2009.

1. meeja80

meeja80 1st gear

Nonnii!

Lehden kasaus on sitte alotettu ja tyhjiä sivuja on niin paljon että hirvittää!!

Laittakaa hyvät "immeiset" ees jotaa matskuu mulle ettei tarvii ihan onnetonta läpyskää painoon viedä!!!!

T: Metu

Ps. Kiitokset Jesselle hurjasta kuvakollaasista.

2. meeja80

meeja80 1st gear

Onko nyt tosiaan asia niin että Hakaliini on ainokainen jutun kirjoittaja lehteen????

Kai sitä nyt jokainen osaa muutaman rivin kirjoittaa projektistaan ja pistää liitteeksi muutaman kuvan, jotta saataisiin uusia juttuja mitä immeiset ovat talleillaan tehneet talven aikana?

Pliiiis, matskuu mulle jooko

OS. toimitus@fhrakouvola.fi

T: Metu

3. moppe71

moppe71 1st gear

ei taida projektit edistyä , vai eikö niitä ole? :(

4. surma erkki

surma erkki 3rd gear

Edistyypäs! Nyt kun löytyy Polariksen ohjauskapulalle hitsaaja (amuliinii) nii alko matikkaa nousee Hangaksesta....onhan Polaris Amerikkalainen harrasteajoneuvo, onhan... :eek:

5. B.B.Chevy

B.B.Chevy Double Gearhead

On toki :rotfl: Onko tavallinen malli vai limo? 8)

6. surma erkki

surma erkki 3rd gear

Touring...eli limo :p

7. 4dFunClub

4dFunClub 1st gear

Vai matikkaa... Faijan vanhat Rattolehdet on siis tallessa.

8. surma erkki

surma erkki 3rd gear

Juu...silliä kullekkin...

9. kille77

kille77 Gearhead

swappi lehti

laitoin jutun tynkää yorkkerista :poff:

10. surma erkki

surma erkki 3rd gear

Re: swappi lehti

hyvä että on joku asiassakin
    :wink:

11. kille77

kille77 Gearhead

swappi lehti

no eipä siinä mitää mullistavaa tarinaa oo :odroll: kuhan nyt sais sen liikenteesee kesäks... :D

12. meeja80

meeja80 1st gear

yorkkeri on lisätty lehden sivulle! kiitos

13. 4dFunClub

4dFunClub 1st gear

Se mun pervo kaveri laittoi uudestaan niitä vanhan hinurin kuvia sinne lehteen, josko nyt tuli perille.

14. B.B.Chevy

B.B.Chevy Double Gearhead

Ja miäkin lähetin eilen taas yhen höpötyksen kun muut ei kuulemma paljon kirjoittele. Joten siitäs taas saitte :rotfl: Kirjottakaa ite parempia :poff:
    Ja laitoin liitteeks kuvejakin :eek:

15. meeja80

meeja80 1st gear

Kaikki jutut olivat tulleet perille ja lehti lähti painoon maanantaina! Hienoa että jaksoitte/ viitsitte vaivautua pakertamaan kerholaisten iloksi luettavaa ja katseltavaa lehteen.

Nyt olisi sitten aika alkaa miettimään seuraavaan lehteen tulevaa jutskaa joten kaikki jotka kynnelle kykenee kirjoitelkaa ja kaivelkaa valokuvia mulle!

T: Merja (Metu)

16. 4dFunClub

4dFunClub 1st gear

Lehti ilmestyi mulle perjantaina 27.2. Nyt kun kaikilla on vielä jätepaperit tallessa niin katsokaa jäikö jäsenkortti kuoreen. Kortti nimittäin postitettiin jäsenmaksunsa maksaneille lehden mukana.
    Ja jos ei lehteä ala alkuviikosta kuulumaan, niin kyselkää sitten mikä voisi olla syynä.

Kerro tästä muillekin!