T5 vaihteistojen erot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Jokeri, 31.8.2007.

  1. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    89 Camaroa tuossa manualisoin, ja ongelmaksi meinaa muodostua vaihteiston saanti. Onko mustangin tai cosworth sierran t5 vaihteisto samanlainen, samoilla booreilla sisään meno ja ulostulo akselit, onko sama pulttijako kytkinkoppaan, laatikon pituus, vaihdekepin sijainti, tehon/väänön kesto? Itse kytkinkoppahan pitää olla chevroletista, mutta laatikko voisi olla vaikkapa mussesta. Camaron torque armille ei varmaan ole paikkaa mussen laatikossa, mutta tuo ei haittaa, torque armi ei tule muutenkaan enää laatikkoon kiinni
     
  2. rustbucket

    rustbucket 3rd gear

  3. Kkoo

    Kkoo 3rd gear

  4. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    noista ruostesangon linkeistä selvis että eri lootahan se on, ford ja gm käytti eri input shaftia niin se tarkoittaa että pitää ettiä gm loota
     

Kerro tästä muillekin!