taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. Robot Riot

    Robot Riot Gearhead

    Joo, Dodge lipsahtanut sinne kun ei yhtään voortia kukaan raaski myydä...
    Hyvä nro. haukkujille tiedoksi....
    Seuraavaksi vois kokeilla tota v8 markettia kun jotain myyn.
     
  2. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Kuinka nuo sivun 58 ultraharvinaiset levyjarrut toimii?
     
  3. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  4. impala67

    impala67 Double Gearhead

    en tiedä mikä oli mutta oli ahmittava koko lehti kerta heitolla. Todella hyvät kuvat oli onnistuttu nappaamaan siitä vetestä!a piti oikein tarkistaa että on kotimainen auto ja juttu.
    Mutta se pakollinen virhebongaus; tuskin käyttöjenkkiin on foortin konetta uutena laitettu...283 eikä 289...
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Eikä vuonna -75 laitettu rodiin Viperin mottia. Mutta tää virhe onkin jo vaikeampi bongata... ;)
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mulle on aina vannotettu, ettei Pontiacilla ole erikseen pikku - ja isolohkoa. Onko Mopar -hörhöä kusetettu?
     
  7. kuula

    kuula Gearhead

    Ei ole. Ei vuan tuas tiijetä mitä lehteen painetaan.
     
  8. oolanti

    oolanti Gearhead

    Kyllä herra "PPRCuda" on ihan oikeassa. Alkuperäisestä tekstistä jäi pikku- ja isolohkon ympäriltä lainausmerkit käyttämättä, ketään ei johdatettu tarkoituksella harhaan. Olen yli neljännesvuosisadan aikana puhunut itse myös Ponchonkin pannujen osalta aina pikku- ja isolohkosta, vaikka ns. fyysistä eroa ei olisikaan, mutta pannut luokiteltiin kuitenkin jo tehtaankin toimesta eri kategorioihin, ikään kuin juuri "pikku- ja isolohkoihin" (ns. small- ja large-journal engines, joista nelisatanen kuuluu small-journaleihin ja vastaavasti neljäviisvitonen large-journaleihin)...

    PS. Lainausmerkkejä soisi käytettävän ehkä muutenkin enemmän, varsinkin sellaisten asioiden osalta, joita ei ns. virallisesti ole olemassakaan, kuten vaikka esim. "Rembrandt-Thunderbird" taikka "PPR Cuda" :wink:
     
  9. B 50

    B 50 Gearhead

    Ehkä isolohkoa on saanut vaan 10-tuumaisen perän kanssa? :wink:
     
  10. B 50

    B 50 Gearhead

    Ehkä olis aiheellista puhua pikku- ja isokaulaisista, kun asialla ei ole lohkon koon kanssa mitään tekemistä. Kuten sbC:n kohdallakin on tapana.
     
  11. oolanti

    oolanti Gearhead

    Kiireellä ei synny kuin kusipäisiä kakaroita tai 10-pulttisesta tulee 10-tuumainen :wink: Oikoluku :poff:
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kyllä PPRCuda (auto) on ihan virallisesti olemassa, mutta "PPRCudaa" (henkilö) ei ole ;)
     
  13. ekiker47

    ekiker47 1st gear

    Tuota, ei kait sitä PPR Cudaa nyt sentään virallisesti ole olemassa? Vaan "virallisesti" tai epävirallisesti :wink: Vai onko sama asia, jos laitan omaan käyttikseeni vaikka R/T-tarrat, niin sen jälkeen rekisteriotteessa lukeekin virallisesti: Fiat R/T Punto :oops: Tarrat ei vissiin muuta auton identiteettiä, vai olenko pudonnut kärryiltä :odroll:
     
  14. bootsi

    bootsi Gearhead

    VIRHE!!!! Kannessa on virhe! :webmaster:
     
  15. Remu63

    Remu63 1st gear

    Niinpä näyttää olevan...Hieno historia hienolla Malibulla!
     
  16. GeeTeeO

    GeeTeeO Gearhead

    Aina sitä oppii uutta kun Veekasia lukee, en tiennyt että ´57 Chevyn sai 350:llä, bensan syöttökin näyttää erikoiselta...Fox Mustang on nopeaksi todistettu, mutta jutun mukaan edeltävä Maverick on suorastaan aikakoneeksi muuttunut !! 2006 ostettu auto mutta omistaja kävi kellottamassa 1998, vielä kun olisi mennyt lujempaa niin olisi varmaan palannut Keimolan aikoihin !! Pikkufiboja, mutta hiukan sais kynämiehet olla tarkempia. Gumball Shelbyssä pisti silmään Englantiin happokylpyyn ja sinkkifosfatointiin lähetetty kori, mitähän on lysti tullut maksamaan ?! Hyvä numero silti, linjaa on pikkuhiljaa petrattu, Sugaree on uskomattoman hieno eikä kaikkia muutoksia todellakaan huomaisi ellei jutussa mainittaisi, Malibu on tyylillä tehty ja tuollaisen historian omaavasta laitteesta on kyllä hieno lukea tänä Ebay-ostosten aikana.
     
  17. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Lehden tekijät vois tehdä jutun ,vaikka Vipin vaiheista ja niistä henkilöistä ,jotka auton ovat tehneet ja siinä olleet mukana.

    Haasttatella henkilöitä niinku aikajanalla harrastuksen alkamisesta tähän päivään.Heti kun lehdestä lopetetaan jutut race harrastamisesta tiimien osalta lopetan tilaamisen.

    Minusta artikkelit race harrastajista ja tekniikka osiot on parasta antia ja kyllä niistä juttua pitäisi riittää ,ei aina tarvi olla voittaja päästäkseen lehteen, sillä vähemmän menestystäkin saavuttaneet tiimit ovat varmasti yhtä mielenkiintoisia ja olisi ihan mukava saada lukea heidänkin vaiheista.
     
  18. JJ

    JJ Gearhead

    Tuolta se tieto löytyy ja muutakin rakennustarinaa Shelbystä.

    http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... 38&t=10539
     
  19. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Olet.
     
  20. impala67

    impala67 Double Gearhead

    mielenkiinnolla jää odottamaan seuraavaa kasia, johon lupailtu uutta uustuontia, ruskeaa 67impala coupea.
     

Kerro tästä muillekin!