Nonnii, onko salaista vai mitäs kaikkee projektia tallista/pihalta löytyypi tällä hetkellä Itellä on Duster -71 "Lila". Valmistuu näköjään hitaasti, mutta eipähän ole aikataulua laadittu tekniikka yms muut on kyllä tiedossa eli 318 stroke->390 portatuilla Eddyn alukansilla, TTI yms muuta kivaa. 727 täys rempattu man.koneistolla, JN preppaama n.3000 stallilla, hanukka täys rempattu 83/4 489 case 3:91 lukolla....yms yms 8) Ja emännällä Dart SE -75. Tekniikka tuloillaan ja rempattu 318 miedolla nenällä yms. Rempattu 904 TCI 2400 stall turbaanilla, hanuri 8 1/4 2:71 Vanhat kromivanteet väistyi alujen tieltä 8)
Pehmopellet pihtaa tietoja projekteistaan Tääl ei ainakaa salassa pidetä mitään :wink: Pappis projekti Vaasan vaarilta aikoinaan tuotu 8) Niinkuin tämäkin
Eiks tää oo vähä semmosta x-failssi toimintaa Paskartelin tänään uuden peruskorjatun kaasarin ja alipaineletkut paikoilleen tohon vinoon tehotorniin..
projekti en tiedä oliko siitä fillarin apu moottorista kyse mutta kerron kuitenkin ,elikä merkki on solex kuutioita 49 etu veto joka tapahtuu rullan kautta joka painetaan etupyörän kulutuspintaa vasten,vuosmalli on 59 mutta niitä valmistetaan vielä velosolex nimellä tosin toi mun yksilö on asennettu tavalliseen polkupyörään
Joo, kyllä tota tarkotin. Mistä vuodesta noita on alettu tekemään? Tohon sopii tosi hyvin juurikin tollanen vahemman fillarin runko...kesällä Cruising parkkiin
Voin hyvin kuvitella sut ton tyypin kohalle ja lonkero sixpackin tarakalle.. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _07212.jpg
Mennyt tämäkin offtopikiksi heh... Kun ei hiihto kuulu harrastuksin, niin on lähdettävä tallille... Jos löytyisi inspiraatiota yhden vaihdelaatikon irrotamiseen... Vähän on niinkus "Kadonneen inspiraation metsästys"...
Oo VSOP huoleti...ei inspistä näkyny reiluun kahteen kuukauteen ...eikä näköjään vieläkään. Inspiraatiot keskittyny täysin toisiin juttuihin joissa on myös moottori. Nooh kun lumet tosta pikkuhiljaa häviää ni eiköhän se paljon odotettu inspiraatiokin löydy tai ainakin toivon niin, koska Darttikin on sen verta vaihees ettei se ny ihan viikonlopussa valmistu ...äähhhh...widdu ei paineita :wink:
fillarisolex fillari projektista uupuu vähän osia, et jos jollain on jäänny nurkkiin ohjaus tanko missä on puiset kädensijat niin otakaa yhteyttä samoin jos löytyy semmonen vanhan ajan satula sekä etu vanne missä on jarrurumpu ja joku vanha takavalo,niin pannaan fillari kesä cruisinkeihin kondikseen
Itseasiassa en muista..tuli joskus katottua, mut nyt ei saa päähän. Vaarin veljen sota-aikanen fillari Tuola se sikalan välikatolla lymyilee..
Tämmönen paketti tuli viime viikolla. Ny vaan odotellaan inspiraatiota heittää noi kiinni :-? Ja sit ku tuli puhetta noista munamankeleista ni tässä on mun sotaratsu duunimatkoille ja baarireissuille...... sekä Uddaksen reissuille Vuosimallin 1951 Husqvarna! Jää näillä pakkasilla joustokeulapaskamaatopyörä varastoon ettei etupamput mene paskaksi. Husse toimii ku unelma. Mitä nyt takanapa pikkasen jämähtää ja välillä joutuu muutaman kierroksen polkemaan tyhjää.
Hee, mul on tällänen ilmeisesti venäläinen.. pitäs vähän korjata ja tarviis uuden takavanteen.. Siin on oikee kivikovat USSR renkaatkii..
Juup.. tääkin topikki meni ihan metsikköön aiheesta, mutta pakko sanoa, että ollaan oltu silminnäkijöinä kun Frau Firewire on retropyörällä huristellut yhdellä kädellä huimaa vauhtia ja polkien alamäkeä, elämää ja kuolemaa halveksien, kikattaen ja kaatokännissä... Nooh jarruhan olisi tunnetusti ollut vauhdin surma...