Tän hetkiset projektit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Custom Car Club Porvoo ry', aloittaja duster70blower, 14.1.2012.

  1. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    Mites Fury on...jokos Valsun pata on pihalla ja urpookone menos paikoilleen :D
    Omaan Monacoon tuli Belgiasta kattotangot,ht listat ja aurinkolipat. Ja nyt on sitten viimeinenkin puuttuva osa löytynyt eli lokarin lista ja matkalla Suomeen :D
    Kiitosta jälleen kerran maxvo2 :wink:
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Valitettavasti tämmösenä kermaperseenä joudun kertomaan, et mitään ei oo vielä tapahtunu koska hallin lämpötila on suorassa suhteessa ulkolämpötilaan. Eli -30 pakkasta tarkottaa että hallissa on saman verran, eikä tommonen auton sisätilalämmitin oikein lohduta vaikka sen laittaiski siihen viereen huutamaan. :lol:

    Ja tolla mun hovimekaanikolla :oops: , jonka apua siis tulen tuossakin tarvitsemaan, on tällä hetkellä yks ooppelin riesake vielä työn alla... Sekin saattaa olla mun. :oops:
     
  3. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Täs rupee tulee valinnan vaikeus.. :rotfl: 3x2BBL ja 2x1BBL sois niinku Six-Pack ja vähä päälle.

    [​IMG]
     
  4. duster70blower

    duster70blower Gearhead


    Älä tunnusta mitään :rotfl:
     
  5. duster70blower

    duster70blower Gearhead


    Laita toi spray purkki ni ei saa liikaa :rotfl:
     
  6. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ei tulis mieleenkään. :rotfl: Ei se varmaan oo mitään huomannu vaik oon melkein päivittäin ranteet auki manannu ooppelin omistamisen kurjuutta. :poff:
     
  8. jariha

    jariha Double Gearhead

    puhelinliikenne on ollut aktiivista :poff: no vikakoodit on onneksi nyt ollut pois 1.5 vuorokautta mut ne päästöt :mad: onks kellään täällä majailevista ehjää farkku astran kattia????
     
  9. jariha

    jariha Double Gearhead


    missä kuvat viipyy :eek: emmie malttamaton oo :rotfl:
     
  10. jariha

    jariha Double Gearhead

    mää oon nähny tän kuvan aiemminkin :wink: myyppäs mulle imari ja yks ehjä kassu?
     
  11. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    :poff:

    V*tun paskarottelo kasvattaa vielä puhelinlaskuakin, sen lisäks että siihen menee rahaa muutenkin ku mustaan aukkoon. :x
     
  12. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Saat rikkinäisen kaasarin, vähä putkea ja lattarautaa. Tee-se-itse-miehen sarja nääs.. :rotfl: :poff:

    Ja mihinkä sä sitä imaria? :eek:
     
  13. jariha

    jariha Double Gearhead

    eihän sitä koskaan tiedä :wink:
     
  14. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    salaa emännyksen chargeriin vaihtamassa kutosta.. 8) :D
     
  15. jariha

    jariha Double Gearhead

    voimakone kehiin, ei se sitä hoksaa? samanverran siinä tehoja on :rotfl: vs 440-225?
     
  16. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    Crysyn 383+727 lähti keulilta :D

    [​IMG]

    Astrolle pitoa :rotfl:

    [​IMG]
     
  17. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    On tainnu muilta tunkki pettää ku projekti rintamalla on niiiiiiin hiljaista...vai onko auton paskat myyty veks ja ostettu rollaattorit :rotfl:
     
  18. jariha

    jariha Double Gearhead

    outo tyhjyyden tunne velloo? ei ole enää ooppelia toimistolla mitä rassata
    :rotfl: emännän autosta puuttuu laatikko muuten ois ookoo ja luumusta moottori :eek:
     
  19. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    No perkule :rotfl: Mun täytyy vissiin lahjottaa sulle toi Crysy tost hallin pihalta ni pääset toteuttaa ittees :wink: teet katos haastavamman 4d avon siitä :lol:
    Aata ei vielä saatu tontille flunssan takia, mutta eiköhän tuo viikolla ilmesty :D
     
  20. tare67

    tare67 3rd gear

    P...skat mitään hiljaiseloo vietetä, vaan hiotaan lisää duunii Nyllelle :mad: Kyl maar rupee hitsattavaa riittää :rotfl: Ku viel ettii :webmaster: ni varmaan lisää mätää löytyy!
     

Kerro tästä muillekin!