Tän hetkiset projektit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Custom Car Club Porvoo ry', aloittaja duster70blower, 14.1.2012.

  1. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Noni! Alkais olemaan Pöllö valmis kesän taistoja varten. Siis ei Taisto vaan taisto :lol:

    Eilen se vielä koetteli mua ja vei voiton. Kaikki suunniteltu oli tehty ja öölit vaihdettu, vedet taas sisällä. Sahasin koneen tulille ja ohjaustehostimen keskityskin oli melkein onnistunut. Ei pahasti vetäny enää vasemmalle. Sammutin, tiputin auton pukeilta, vaihdoin puhtaammat kledjut ja avasin tallin ovet. Kadut oli kuivat ni ajattelin heittää pikku rundin. Tulihan autokin otettua jo päivällä takas liikenteeseen ja vanhaa leimaa on jälellä.

    Siitä sit hyppäsin Pöllön puikkoihin ja väänsin avaimesta. NAKS!... NAKS!... NAKSSSS!!!

    Voi vitun perse! Akku loppu! Se oli just ja just jaksanu sahata sen äsken käyntiin mutta nyt se sanoo vaan NAKS! :mad:

    Pistin akun lataukseen, pyyhin kyyneleet ja lähin Husqvarnalla sotkemaan kotia kohden.


    :wc:
     
  2. mesev8

    mesev8 3rd gear

    No niin taas sitä opitaan kantapään kautta ja onhan se sanontakin että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :D :D elikä kun aijot ottaa harraste vehkeen likenteesen niin ensiksi LATAA AKKU muuten joutuu käveleen tai pyöräileen niinkuin joku!!!!!mutta muihin juttuihin niin kävin tänään oldsin leimaamassa ja eipä ollu katsastus injenjöörillä ihmeemmin purnattavaa et sain siihen leiman :D :D
     
  3. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Suolaa haavoihin, perkl!! :D hauskinta oli et se just hetki aikasemmin lähti ihan laakista soimaan. Ja sit ku olis tahto ollu oikeen kova ni nöy!

    Oli mulla tossa talvella se akku kerran latauksessa, ku piti pistää auto tulille ihan vaan käyttämisen riemusta. Toi mun rakas talli-isäntä on sen sortin heebo, että ku mulla oli lataus päällä mi sepäs meni illalla ja nippas töpselin irki seinästä.

    No nyt se on ollu eilisestä asti latauksessa... jos joku ei oo käyny nipsasemassa laturia pois töpselistä. :-?
     
  4. mesev8

    mesev8 3rd gear

    kannattais maksaa vuokrat ajallaan niin :D :D :D :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  5. G20

    G20 Gearhead

    No hö! Mites noin jos pussihousun mieltä yhtään lämmittää saattas löytyä FORD orkkis akkuja nurkista duunin puolesta..? :wink:
     
  6. mesev8

    mesev8 3rd gear

    Niin kyllähän te kaikki tiedätte että ei se oo loman jälkeen kiva mennä töihin,niin sehän aina vähän tökkii mutta kyllä se siitä :rotfl:
     
  7. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Vuokraehdot vaan tuppaa elämään vuokrakauden aikana suuntaan sekä toiseen... jopa vuorokauden aikana!

    Noo, nyt on käyty jo ruisailemassa ja leimaa yrittämässä. Muuten ei ollu mitään huomauttamista mutta suikan mielestä takajaruletku oli hapero. Se mitään hapero ole :x Pikkasen pölynen!

    Taas se tyrkyttää jotain niitä merenpohjasta nostettuja sivunapa-akkuja. Vai savipellostako kaivoit :rotfl: Et tänä keväänä pääsekään Teiwoon niitä trokaamaan ku toikkaroit humalassa Hamarissa. Pidetään swappi Hamarin pihalla. Mä myyn lahoa jarruletkua, sä akkuja :D

    Kyl toi mun akku viel on hengissä. Hyvin se eilen tarttia kiusasi monta kertaa ja latautuukin oppikirjamaisesti. Osasyy voi olla kans tossa pari vuotta sitten ostetussa startissa. Perkl ku se "pultti" mihin piuha tulee kiinni on kuparia tai vastaavaa tinaakin pehmeempää matskua. Pari kertaa on joutunu piuhan irrottamaan, viimeks alkuviikosta, ku uusin ne pakkasproput. No ei siinä "pultissa" oikeen kierteitä enää ole. Mutteriprikkamutteriprikka -viritystä ei oikeen saa kunnolla kireelle.

    Niin ja sitten lisää riemua aiheutti jarruvalot. Tää on ihan täysin huolimattomuutta. ihmettelin ku painoin jarrua ni sulakerasiasta kuulu räps! Ja hetken päästä taas räps! Painoin jarrua ja räps! Päästin, räps! Jarruvalojen circuit breakeri vittuili taas. No mikä siinä ny on ku just viime talvena sain noi sähköt kuntoon. Pikku hetken kiroiltuani huomasin että tehostajalta lähtevien jarruvalojen piuhoista toinen oli jääny yhen pultin väliin littiin. No piuhasta oli ihan säikeet esillä ja sehän meni maihin. Hosumalla tulee tiedätte mitä. No uutta puihaa tilalle ni johan taas on perse tulimerenä.

    Eikä siinä vielä kaikki. Matkalla Hamariin juhlapaikkaa tsekkaamaan vedin yhestä perkeleen montusta yli ni kuulu semmonen rämähdys. Ja sen jälkeen aina montuissa kuulu semmonen peltinen rämähdys. MITÄMITÄMITÄAAAAAAGGGGGGHHHHHHH!!!!!!!! No selvishän sekin Unkkanin pihalla. Ne flektin ympärillä olevat pellit otti ropelliin kiine. Peltien kiinnitysruuvi oli löysällä.


    Mutta kivaa on! :odroll: :D
     
  8. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Hö, mä teen sulle uuden "pultin" vaik messinkistä? Jos vuan halajat, nii tuuppaa yv:tä.. :)
     
  9. mesev8

    mesev8 3rd gear

    ohje starttimoottorin sähköjohdon mutterin kiristykseen,ota kaksi oikean kokoista kiintolenkkiavainta laita johto ensimmäisen mutterin päälle,pistä jousiprikka laita seuraava mutteri,pistä kiintoavain ensimmäisen mutterin päälle ja pidä kiinni,ota toinen avain ja kiristä kunnes jousiprikka puristuu LOPETA siihen!!! :)
     
  10. duster70blower

    duster70blower Gearhead


    Ääääääääähhhhhh...toi on vaan sitä kuuluisaa alkukankeutta :wink: hyvä, että peli rokkaa 8)
     
  11. G20

    G20 Gearhead

    Niin noh, ymmärrän että vannoutunut pussihousu imasee mieluummin valiumia kun huolii autoonsa 2012 mallista Silver Calsiumia.. :rotfl:
     
  12. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    No perkl, tee vaikka puusta ni otan vastaan. Siis jos se kestää paree ku toi helvetin kuparikierukka.

    No just noinhan mää olen tehnykin mutta teepäs se 28 kertaa ni alkaa jousiprikassa päivä paistamaan ja kiintolenkkiavaimessa lukee abloy. Ja miks lopettamaan ku on hyvään alkuun päästy. hirveesti ihmiset lopettaa heti ku on draivi päällä. emmää ainakaan viittis heti alkaa lopettamaan ku oon tohon hommaan nii hirveesti satsannu!!!!!!!!!! :poff: Ja kaljaakin kuluu hukaan. Pekkako?? Mistä mä tiän. Pesköön ite jossei apu kelpaa.

    Eiku se ku pääs ajelemaan oli sitä kuuluisaa aamukankeutta! :D

    Pysytään ny pois sieltä luontaistuotekaupasta. Silver Kalssium, ja karva kiiltää!!!!!!!

    Vaarilla oli muuten pussihousut ja nahkasaappaat! Ja jussi-paita! Wanha kannaksen veteraani osas pukeutumisen. Itellä resuperse varkut ja joku Letörhevönin liekkihuppari perkl! Fiddy mä veän kohta sarkabyysat jalkaan ja jatsarit. Alkaa hymy hyytymään ku mennään Pieksämäelle ja yhellä on helavyö!
    .
    .
    .
    .

    Ny mä meen tutimaan! Miimu tuolla jo koisii. Unkkan alkaa olemaan valmis vastaanottamaan kaikki kerhon häröt ja vähemmän häröt. Tulee kovat riennot!!!! Willkommen!!!!!!!!!
     
  13. mesev8

    mesev8 3rd gear

    vai mesenaatti

    ennmää tiedä mutta ei mun moparissa ja oldsissa oo tarvinnu montaa kertaa starttia iroitella?????joskus kauan sitte mulla oli amc niin siinä oli startti ongelmia ja tais olla vielä joku fomoco startti :rotfl: :poff:
     
  14. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Niinno, tuskin tohon tarvikestarttiin on Voorti koskenukkaan. Olis se kuparikierukkakin Fordiumia. On vaan toi Pöllön konehuone niin täys isolohkoa ja lisälaitetta, että aina joutuu jotain purkamaan pois erestä jos jotain remonttia meinaa tehä. Niinku ny viimeks se pakkaspropun vaihto. Proppu oli suoraan startin takana. Toista se on noiden pikkulohkojen kans pelaillessa. Sinnehän mahtuu iso miäs seisomaan konehuoneeseen moottorin viereen :poff:

    Nyt just kohta lähretään hakemaan kaupasta vimoset juhlasomisteet. Illalla nähään!
     
  15. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Joo. Mikä kiärre siin o? Vai teenkö semmosen yleismallisen mikä liimataan paikoilleen? :rotfl: Ei vaan, ota pari kuvaa ja jotain mittoja niin sorvailen jonkinmoisen..
     
  16. mesev8

    mesev8 3rd gear


    tsop tsop poika kyll mun mopari on iso lohko
     
  17. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Ourait! Menee ens viikkoon. Nyt on muuta kiirutta :wink:


    :p

    On muuten kiva ku joku viel sanoo pojaksi. Just ajoin skäggen ni nypin samalla harmaat karvat leukatussusta :lol:
     
  18. jariha

    jariha Double Gearhead

  19. mesev8

    mesev8 3rd gear

    hyvä hyvä täytyyhän joka jätkällä olla yksi honda rojekti,hieno peli :D
     
  20. Moparisti

    Moparisti Gearhead

Kerro tästä muillekin!