Tänne Chevrolet Caprice sedanit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja NPP, 21.9.2008.

  1. kepuri

    kepuri Gearhead

    elä!onko näin?minä ku luulin että on kauhee raketti... :poff:
     
  2. Älkäähän nyt, ne on herrasmiesautoja. Ei ole tarkoituskaan olla nopee...
    Itselläni oli joskus -80 sedani 305:lla. Joskus aikoja sitten korjailin kaverin samanlaista joka oli 400:lla, se oli ihan yhtä nopee :rotfl:
     
  3. kasipata

    kasipata 1st gear

    Täältä löytyy '86 brougham, stroukki 383+350 ja on ihan kohtuullisen rivakka peli. Kesäkäytössä pelkästään on tämä kaara... 8)
    Outokumpu Oy edustusauto ollut uutena
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kaikkien autojen ensisijainen tarkoitus on olla nopeita, vasta sen jälkeen tulee ne muut ominaisuudet, mikäli niille nyt on tilaa jäänyt. Mullahan on toi ikiprojekti, että teen vielä tollasen capricen 2000€:lla ostohintoineen 13 sekunnin kuntoon varttimaililla. No, näkee nyt toteutuuko se koskaan, mut kelpaa sekä farkku, että sedani siihen tarkotukseen. Vähän harmittaa, etten kerenny väliin kun systeri myi sen '82:n 500:lla pois.
     
  5. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Juu, toi saattaa olla tosi inha ajettava/omistettava. Kuten myös +400 hp "katuauto"...jos sillä ajetaan n. 15-20 tkm 12 kk perioideissa. Myös muualla kuin isommasti liikennöidyillä teilllä. :poff:

    Mulla on sedan ko. koneella ja se vie alle kympin satasella. Saa sillä enemmänkin menee...eikös niin että kaikki alle 20 l/100 km on poissa mukavuudesta, vai miten se menikään?

    Tai sitten ei. Oon ennenkin kommentoinut tätä, mutta mielestäni toi 4.3 ruisku olis ollu hyvä kone noihin farmareihinkin ja muihinkin GM:n valmistamiin takavetoisiin laitteisiin.
     
  6. willalande

    willalande 2nd gear

    [​IMG]
    kyllä ne viittiikin.
     
  7. Tanya

    Tanya 1st gear

    kuulunpa nyt tänne 8) hankin alkuviikosta -85 caprice classic-kulkupelin :) ennen diesel mut vaihdettu oldssin 5,7l kone mut epäilyksissä nyt että olisi porautettu 6,2 litraseks kun löysin kuvia netin ihmeellisestä maailmasta missä tuohon mun menopeliin on 383+350 kone vaihettu...viikonloppuna saan tietoo exex omistajalta onko kone sama minkä hän on vaihtanu vai onko senkin jälkeen joku vielä vaihtanu koneen..http://irc-galleria.net/view.php?nick=TeddyGirl^&image_id=91851095 kuvia
     
  8. KALE

    KALE Gearhead

    Tuli tunti sitten hommattua -78 Caprice Classic 350/350.
    Talvi autoksi 8)
     
  9. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Minä olen kans tuore -91 Capricen onnellinen omistaja! Autolla on tarkoitus ajaa ympäri vuoden ja toimia täysipäiväisenä harrasteautona! Suunnitelmia auton varalle on tietysti kaikenlaisia, mutta tehään sitten pikkuhiljaa. Ekaks tietysti pitäis peltisarjat laittaa ja tuplaputket tehä!

    Onko muuten kellään kokemuksia siitä voiko ne ilmaputket ottaa noin vain pois pelistä siitä alkuperäisestä pakosarjasta?
     
  10. wabos

    wabos 1st gear

    87 ls caprice nykysin meikäläisellä ajoautona... ja jotain muutoksia kyllä luvassa tuhoamatta koppaa... :rotfl:
     
  11. jannepajoo

    jannepajoo 2nd gear

    Eilen käytiin -88 caprice käyttö- ja harrastusautoksi. ajellaan vuodessa noin 40-50 tkm.
    vielä eilen omistajana taisi olla nimim. moottorinlohko?
     
  12. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Nyt o ollu jo joku aika ajossani myös 1991 sedan.
     
  13. MASI9

    MASI9 Gearhead

    No nyt se -86 Brougham on veljellä, hyvi nää kiertää :rotfl:
     
  14. willalande

    willalande 2nd gear

    niinpä ne kiertää,onnea uudelle omistajalle.
     
  15. apuwoima

    apuwoima 1st gear

    Löytyyk keltäkään isohkolohkolla olevia katsastettuja 78> kanttikoppaisia sedaneita tai farkkuja
    Juttuja kyllä kuulee mutten o nähny ku yhden 455:lla ja sekin oli katsastettu 350:lle

    A
     
  16. gold

    gold 1st gear

    No miten on? :-? :-?
     
  17. willalande

    willalande 2nd gear

    ole rohkea ja tee se itse, siis isolohko capriisiin. olispa jännä laite,eikai
    tuossa pitäis olla mitään ihmeellisiä esteitä.
     
  18. janne83

    janne83 1st gear

    Mul on -89 brougham ..hei olisko täällä tai jossain palstaa tai kerhoa josta vois vaihtaa ajatuksia??
     
  19. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    No onhan tossa tallissa yks `77 STW. Niin ja se on vakio 350:lla, `76 oli viimeinen vuosi isolohkoilla.
     
  20. Jonny63

    Jonny63 1st gear

    Täällä on 82nen sedan 305+350... Sinäänsä erikoinen peli että oikein ilmastointikin pelaa... Muutenkin täysin räpeltämätön paitsi "vähän" paikkamaalailtu :D
     

Kerro tästä muillekin!