Tänne Chevrolet Caprice sedanit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja NPP, 21.9.2008.

  1. Kaataja

    Kaataja 1st gear

    Nii ja on muuten hauska huomata miten monta sedan capricee täälä tampeereen ympäristössä (tai ainakin kangasalla päin) pörrää... jopa ympäri vuoden...
     
  2. willalande

    willalande 2nd gear

    bensansuodatin ja tai bensapumppu?
     
  3. CTS

    CTS Gearhead

    Kyllähän niitä on.
    Kun mulla vielä oli sininen ´88, niin samanvärisiäkin oli mun auton lisäks kaksi muuta.
    Sanoinkin emännälle kerran, että jos kuulet kyliltä mun ajeluttaneen jotain vierasta naista, se on ollut jompikumpi niistä samanvärisistä, en mä.
     
  4. hara64

    hara64 1st gear

    vedenpitävä alibi :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  5. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

  6. Kaataja

    Kaataja 1st gear

    No meillon se yks niistä kolmesta... ja samaa on yritetty... puolin ja toisin :argue: :rotfl:
     
  7. Havu

    Havu 1st gear

    Tervehdys! Olis tarkoitus kevään aikana ostaa 91-96 Caprice sedan ja tarvis vähän tietoa, mihin kannattaa kiinnittää huomiota ostaessa, onko korissa/rungossa jotain mätäpaikkoja, voimansiirron ongelmia, koneissa ongelmia yms.. Aikaisemmin ollu 87 Caprice stw, mutta tuossa tekniikka eri.. Eli vinkkejä, kokemuksia, niin hyviä, kuin huonojakin, Eri koneiden kulutuksia..

    Kiitos etukäteen!!
     
  8. CTS

    CTS Gearhead

    Tuolta löytyy keskustelu noista malleista:
    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=34636
     
  9. chevyukko

    chevyukko 1st gear

    eilen tuli pihaan tommonen -88 mallinen sedan caprice! tänään talliin ja penkit pois.. lattian pellitystä tiedossa... mut komia peli on!!!
     
  10. ++++++

    ++++++ 3rd gear

    Tulikos toi mun 88vm sininen broughami jollekkin täälä pyörivälle! Suodenniemellä asun et täältä haki ja tampereelle tais mennä?
     
  11. KALE

    KALE Gearhead

    Edellisestä Capricesta täällä joskus kirjoitinkin. Viime perjantaina
    tuli taasen yksi, vm:-80 päällisinpuolin siisti eikä ole ruostereikiä
    alustassakaan. Takarunko on näköjään tässäkin uusittu ja tupla
    putket väsätty. Kauhian paljon itse tehtyjä sähkökytkentöjä on
    joku tehny, en kyllä tiedä että miksi kun alkuperäiset toimis taatusti
    paremmin kuin mitkään omatekemät. Onneksi kaveri on aika velho
    noissa sähköhommissa niitä on kai odotettavissa kumminkin.
    Jostain on tähän laitettu uudempi 305 kone 350 laatikko. Perä on
    lukollinen 10-pultti. Liekkö katastusmiehet mitä mieltä kun on
    etuvalot kahdennettu eli kaikki valot on H4:sia ja palavat yhtäaikaa.
     
  12. hara64

    hara64 1st gear

    eikös -80:ssä saanut vielä olla tuplat mutta -81 ei :eek:
    jos rupee leimassa epäilyttämään niin nyppää irti ne sisemmät lampun pistokkeet
     
  13. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Ai niin: Vika oli jakajassa, ostin samalla ihkauuden kun sai halavemmalla kuin tehdaskorjatun orggiksen...
     
  14. -Geetee69-

    -Geetee69- 1st gear

    Onko kellään suositella Hml seudulla vaihdelaatikon korjaajaa, ongelmana: Vain pakki puuttuu :(
     
  15. met59

    met59 Gearhead

    Ja tässä hieman erikoisempi :eek: :eek: :eek:

    [​IMG]
     
  16. taunusstyle

    taunusstyle Gearhead

    nonnih panssaroitu caprice :eek: tuommosenku sais niin ois ainaki hiljanen
     
  17. tomime

    tomime 1st gear

    Vaihdelaatikon korjaaja

    Moro

    Joku kysy, että kuka korjaa vaihdelaatikkoja Hämeenlinnan seudulla?

    Voin suositella:

    http://www.directa.fi/yritykset/6094528 ... ivinen+Oy/

    Esa Päivinen teki hyvää työtä mun vaihdelaatikon kanssa TH350 ja vinkin sain omalta tutulta, joka oli siellä käyttäny kans. Oli lisäksi retee äijä ja palveli hyvin!!
     
  18. -Geetee69-

    -Geetee69- 1st gear

    Re: Vaihdelaatikon korjaaja

    Täytyy kysellä tuolta, muutama hankala tilanne tullut ilman pakkia :lol:
     
  19. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    No joo... Tuli laitettua pääsiäisenä itselläkin sedani caprice 8) sopivalla 4.3 v6 koneella.. Entiset omistajat saa laittaa yv:llä tietoa autosta ja historiasta, AA-805. Sen verran tiedän et jossain päin suomea tämä on ollut taksina... :lol:
     
  20. Teddyboy_

    Teddyboy_ 1st gear

    Sama täällä, pääsiäisenä kävin hakemassa tampereelta '88 caprice sedanin 305:lla. Hyvänä pidetty, ollut rauma-repolan edustusauto aikanaan eikä ole senkään jälkeen ollut mikää kiertopalkinto/laulululla. Hyvin on tämä kuukauden toiminu, mitä nyt muutamia pikkuvikoja, jäähdytin vuoti ja eilen halkes aamulla startti :lol:
     

Kerro tästä muillekin!