Takaluukusta-lehti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Putte, 14.10.2013.

  1. Putte

    Putte 1st gear

    Onko sinulla jotain kerrottavaa tiimistäsi, sen reissuista tai ihan mistä tahansa harrasteeseen liittyvästä. Mikäli haluat tuoda juttujasi jäsenien tietoon lehden kautta, pitäisi materiaalin tämän vuoden viimeiseen lehteen olla minulla 5.11. mennessä osoitteessa matti.hamalainen@fhra.fi.
     
  2. HEmiTERO

    HEmiTERO 1st gear

    ai onkos niitä montakin numeroa ilmestytnyt jo tänä vuonna :O)???
    ei ainakaan tänne pohjanmaalle asti yhtäkään nidosta ole kulkeutunut..
     
  3. Putte

    Putte 1st gear

    On noita kolme tullut tänä vuonna. Mikäli et ole lehteä saanut ja olet jäsenmaksun kuitenkin maksanut, niin ota yhteyttä FHRA:n toimistolle info@fhra.fi.
     
  4. Käkö

    Käkö Gearhead

    Kirjotinpa itekin jutun ko.aviisiin, pyysin ihan erikseen saada lehden jossa juttuni julkaistiin, tai niin mä ainakin luulin että julkaistiin, en ole ko.lehteä lupauksista huolimatta saanut joten päättelen tästä kirjoitukseni olleen kelpaamaton ko. lehteen. Mua ei ainakaan innosta kirjottaa enään vaikka juttuja olisi myös tältä kesältä... Jajuu, en ole tänä vuonna maksanut jäsenmaksua ja harkinnassa on maksanko ensi vuodenkaan... Huolimatta jäsenmaksun puutteesta se lehti kumminkin luvattiin lähettää...
     
  5. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Jos lehtiä on ollut tälle vuodelle kolme, niin niistä on sitten kaksi kolmannesta tullut ennen ACS:ta. Halvan lipun himossa kolmen kymnenen vuoden jälkeen jäseneksi takaisin liittyneelle lehtiä on postattu puolen vuoden aikana yksi. Ja jos jäsenetuna ilmainen sisäänpääsy jää nyt pois, taidan siirtyä saman tien takaisin hangaroundiksi.
     
  6. Putte

    Putte 1st gear

    Käkö paa mulle osoitteesi YV:nä, niin saat lehden. Jossain on nyt käynyt fiba, jos et sitä ilmestymisen aikaan saanut. Juttu kelpasi kyllä lehteen.
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Yksi lehti tuli ennen näyttelyä, toinen touko-kesäkuun vaihteessa ja kolmas syyskuun lopussa.
     
  8. joteam1

    joteam1 Gearhead

    http://www.fhra.fi/fi/fhra/johtoryhman+kokoukset/

    --------------------------------------------------------------------------------
    Nuo tärkeimmät jäsenedut kai pitäis selvitä tuosta
     
  9. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    Mä olen ainakin saanut kaikki kolme lehteä ja kiitos Puttelle että jaksat lehteä tehdä jos jonkulla on jotain valittamista lehden suhteen niin sitten vaan auttamaan puttea talkoilla sitä lehteäkin tehdään kuten kisojakin
     
  10. enzo

    enzo Gearhead

    Jep.
    Nää on tulleet just ihan tolleen. Messunummero, dragweek nummero ja nyt tää viimesin missä kisakauden niputusta yms.
     
  11. ata

    ata Gearhead

    Niin tänä vuonna jäsenet sai kokoaikarannekkeen. Nyt sitten vain alennuslipun joka käy yhtenä päivänä? Tai ei ainakaan riitä kokoaikalippuun. Ainakin itse on tullut joka vuosi käytyä useampana päivänä kun ei sitä yhdessä päivässä ehdi kun morjestaa tuttuja. ja ne autotkin olisi kiva katsoa...
     
  12. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Eikös kaikille jäsenille kuuluisi ilmainen sisäänpääsy kaikkiin kerhon tapahtumiin??
    Onhan se kuitenkin jäsenten omistama kerho.
     
  13. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Toi vois olla toimivakin juttu kun tois varmasti ja ehkä kohtuu paljonkin lisää jäseniä ja jäsenmaksujen kautta lisää rahaa kerholle.
    Ja kokonaistulos vois siis olla parempikin mitä nyt on kun aika monet nykyset jäsenetkin osallistuu kuitenkin aika vähän tapahtumiin niin tolleen se osallistumisrosentti varmasti kasvais ja yhdistykselle tulis tolla metodilla ilmasiks tapahtumiin päässeiltäkin rahaa niin niistä jäsenmaksuista kuin sit siellä tapahtumissakin vielä erilaisesta oheismyynnistä.
     
  14. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    Ne kerhon jäsenet jotka järjestää tapahtuman pääsevät meillä päin ilmaiseks sisään mutta miks vitussa ne jotka ei tee mitään pääsis valmiiseen pöytään ilmaiseks :soosoo:
     
  15. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    No se nyt oliskin jos tapahtuman järjestelyissä mukana oleviltakin vaadittais pääsylippu jotta pääsee sinne töihin :rotfl:

    Mut idea tossa jäsenien vapaapääsyissä tai ainakin vielä reilummissa lippuhintojen alennuksissahan olis:
    a) saada lisää jäseniä ja jäsenmaksuja jotka kompensois jo osin lipputulojakin
    b) saada kisoissa katsomoihin muitakin kuin vain tapahtuman järjestäjiä tai tiimien jäseniä
    c) edellisestä katsoja/tapahtumakävijöiden määrien lisäyksestä johtuen saada sit tapahtumassa oheismyynnillä lisää tuloja
     
  16. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    Ehkä just sen takia koska on jäsenenä järjestämässä niitä tapahtumia, sekä maksamassa jäsenmaksua.

    Ilman jäseniä, ei olisi kerhoa, eikä olisi tapahtumia.
     
  17. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Tuota samaa meinasin kuten BBC.
    Lisäksi niitä "kaverilippuja" Eli vaikka puoleen hintaan jäsenen kanssa paikalle.

    Saataisiin sitä porukkaa paikalle, tuskin tulot nousisivat suoraan katsojien mukana, oheistuotteiden myynti nousisi.
    Mutta ennen kaikkea näkyvyyttä ja uutta porukkkaa katsomaan kisoja.
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Tai sit jäsenmaksu pitäisi nostaa moninkertaiseksi.
     
  19. Putte

    Putte 1st gear

    Mut ei enne kuulumatonta. Saksassa Rico Anthesin tapahtumiin toimitsijat pääsivät halvemmalla kuin muut.
     
  20. Putte

    Putte 1st gear

    Muistutetaan taas, jos haluatte jotain vuoden viimeiseen lehteen, niin materiaalin tulee olla minulla 5.11. mennessä osoitteessa matti.hamalainen@fhra.fi.
     

Kerro tästä muillekin!