Talvi-A-koriset

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja PJP, 31.1.2008.

  1. PJP

    PJP 1st gear

    Uusimmassa Mobilistissa on sivun juttu A-korisista talviliikenteessä (tai ehkä pitkäaikaisseisonnassa ulkona).

    Pari päivää sitten yllätyin, kun 1965-perus-Valiant pyyhälsi Helsingissä ohitse.

    Yo. asioista mieltäni rupesi askarruttamaan, moniko ajaa näillä (ainakin rannikolla) suojakeleillä A-korisellaan talvellakin?
     
  2. L.P.

    L.P. Gearhead

    Täältä löytyy.

    Ajan Dartilla kelillä kuin kelillä. Toista autoa en tällähetkellä omista. Ei siinä sen kummempaa, ihan normaali kulkupeli.
     
  3. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    itse ajan harraste pelillä ainoastaan kesällä! ainoastaan puoli talvea tuli päristeltyä -73 darralla ja ei ole sen jälkeen himottanu ajella noilla suola teillä :eek: kevät aurinko kun alkaa pilkistellä ni sitte alkaa jo kaasujalkaa väpättää :rotfl:
     
  4. Power

    Power 1st gear

  5. caballista

    caballista 1st gear

    En ole nähnyt syytä miksi en ajaisi tuolla myös talvelle. Autot on tehty ajettavaksi - ne pitävät siitä.

    Pääasiassa Valtteri kylläkin seisoo parkkikselle koska keksin ajettavaa vain kerran pari viikossa.
     
  6. jaketin

    jaketin Gearhead

    -70 darttimme on palvellut jo 19 vuotta uskollisesti vuoden ympäri..
     
  7. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    olet jaketin hommannut tyylikkään coronetin :D
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    Niinpä, mulla on Luiskahuulessakin talvirenkaat alla, jos vaikka kävis pyörähtää jossain...
     
  9. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

  10. jaketin

    jaketin Gearhead


    kiitos :wink:
     
  11. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    täälläkin uskollisesti tämän talven palvellut '73 darra.
     
  12. kinde

    kinde Gearhead

    Meinaan minäkin tehdä ekoteon ja laittaa 69 custom Dartin ajoon ja annan muijan ajaa tuolla uudella fordinpaskalla........ 8)

    Jääköön kaikki uudet autot kauppaan.....mun puolesta.

    :rotfl:
     
  13. caballista

    caballista 1st gear

    Kaveri soitti tänään ja sanoi, että minun Valiantista on kuva Moblassa. Niinhän siellä näkyi olevan, sivulla oleva 67' on minun. Piti käydä ostamassa lehti ihan omaksi - yleensä luen Moblan kerholla ilman ostamista. Säästäminen alkaa ässällä.

    Olivat ottaneet nätin kuvan - jutun ideana oli selkeästi antaa positiivinen kuva talviharrastamisesta. Minun autosta saisi myös vähemmän edustavan kuva.

    Olen seurannut pitkään samalla sivulla ollutta hottentotti 65' mallista peliä. Se on seisonut talven samoilla sijoillaan - sammaleesta päätellen vielä pidempäänkin.
     
  14. jaketin

    jaketin Gearhead

    pitääpä käydä kurkkaamassa mobilisitia, että onko meidän dart päässyt kuvaan...

    siis lehtihän PITÄÄ ostaa...
     
  15. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Eipä ollut jaketinin peli mun mielestä Pöpilistissä... Mitä noihin muihin lehdessä olleisiin tulee, se ´73 Swinger on seissyt niillä sijoillaan varmaan jo lähemmäs 10 vuotta, varmaan jo aika mätä. ´65 mistä Caballista puhuu on sekin jo aika happaman näkönen... :odroll: Sorry, Letukka-harrastaja tunkee Darttimiesten tontille :rotfl:
     
  16. jaketin

    jaketin Gearhead

    jospa sinä näit valon ja innostuit A-luokan autoista :poff:
     
  17. kinde

    kinde Gearhead


    Sulla onkin JO harvinainen ei kiihdytyskäytössä oleva 2D -67, pidä se noin niin säilyy palanen edes hyvää. :)
     
  18. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Noh, niin noh... :rotfl: Ei vaan, ihan kivoja pelejähän Dartit on, olin kerran yhtä MR-kilpistä ´70 neliovitolppaa ostamassakin mutta myöhästyin. Suosikkikori on kyllä kuitenkin ´67-´69, ja 2-ovisena, semmosen vois joskus ostaa.
     
  19. Timestone

    Timestone Gearhead

    Mitäs muuta muka näillä tehtäs kuin ajettas... :wink:

    [​IMG]

    Tosin en minä tätäkään kiusaa joka päivä, arkena ajetaan töihin "lähes" huolettomalla ooppelilla, vaan eipähän tarvii sääliä. :lol:
     
  20. jaketin

    jaketin Gearhead

    tule ulos vaan kaapista ja hanki kunnon dart :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!