Tamiya Rough Rider/Sand Sorcherer

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja jakulepi, 26.6.2019.

  1. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Kokeillaas kepillä jäätä.
    Minulla on lojunut kaapin perällä vanha Tamiyan Rough Rider RC-auton raato (1:10, sähkö), jonka ajattelin entisöidä vanhaan kukoistukseensa. En itselleni, vaan ajattelin auton palauttaa sen alkuperäiselle omistajalle yllätyksenä, joka ystävällisesti antoi auton minulle pihasuditteluun kun olin juniori.
    Auto on jostain 80-luvun alkupuoliskolta.

    Raadossa on kiinni lähinnä pohjalevy, moottori ja voimansiirto, joten vaatii jonkin verran varaosia.
    Erityisesti iskarit, radiokotelo, ohjauksen vipujen kuulaniveliä, ruuveja, yms (En ole vielä tarkkaan inventoinut tarpeita). Asiallista ja jämäkkää tekniikkaa kaikin puolin!

    Mahtaisikohan OD:n RC-harrastajien kaapeista löytyä oikeasti vanhojen Tamiyan autojen osia?
    Rough Riderin lisäksi Tamiyan Sand Sorchererissa ja Ford Rangerissa on sama tekniikka, joten nekin kelpaavat hyvin.

    Pari netistä etsittyä kuvaa malliksi

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Muokattu: 26.6.2019
    maverick999, Gary Grand ja Seevu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!