Tampereen kovin katuauto ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Anonymous, 8.5.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Se 316 tuplaturbobemari vai ?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onpas paljon kerrottu
    Onkohan tää trollin provo ?
     
  3. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Tää kannattaa äkkiä poistaa ennen kuin tulee 85 sivua paskaa
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead

  5. HEMI

    HEMI 1st gear

    No jos tosta on kyse ni luulis ton oman pääkopan jo sanovan että kumpi on nopeempi toi vette vai bemari jos ei pysty päättelee että kumpi on noista nopeempi ni ompahan asiat huonosti :lol:
     
  6. HEMI

    HEMI 1st gear

    No poikkeuksiakin tietysti tulee vastaan mutta kyllä mä ainakin corvettea veikkaisin nopeammaksi tai ainakin potentiaalia loytyy ainakin enmmin jos nyt ei vielä piekse bemua :grin:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: HEMI 2004-05-08 15:33 ]</font>
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    löytyykö aikakorttia vartilta?
     
  8. starcraft

    starcraft Gearhead

    Ehdottomasti kovin katuauto Tampereella on riztoreippaan mercury varsinkin nyt kun siihen on tulpatki vaihdettu niin sehän käykin kaikilla kahdeksalla vai oliks se seittemällä..... :smile:
     
  9. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

    joops ja viäntö on aivan hillitön..ei pysy edes pakoputket kolisematta kiinni..ja vielä kun madalsin linttaa 2" niin ilmanvastuskerroin on sangen edullinen..ja tämä yhdistettynä mattamaalin ilmanpyörteilylle edulliseen appelsiinipintaan niin siinä on monella tekemistä :wink:

    ei muuta kun choppaat carilläkkiä notta pärjäät,ajat tänne tampereelle ja veetään kisat tossa rysler 300:sen suoralla...vai kisataanko edelleenkin colin mcraen parissa ja jellonan voimalla...
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tampereen autoista en tiedä..mutta YLÖJÄRVELLÄ on sairaan nopee Mondeo -sellanen punanen farmari josta tulee kaks pakoputkee puskurin läpi -mikä lie pannu siinä? tietääkö kukaan? ainakaa mun 325 Bemulla ei pärjänny...vaikka hätänen se on sekin.
     
  11. starcraft

    starcraft Gearhead

    Kyllä noista vaihtoehdoista paremmalta kuulostaa Colin Mcrae rally + jellona siinähän se ilta menee mukavasti...
     
  12. Jza

    Jza Double Gearhead

    Sitä minäkin tässä olen odotellut...Jos ton veten saa säätöihin, niin pitäisi ajat olla aika huimia!

    Mitenkäs on Saku...Onko aikomus käydä kellottamassa noita taideteoksia?
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin lisään vielä että sitä nopeeta YLÖJÄRVEN Mondeoo ajaa semmonen reikäpää kuski että se ei kyllä anna periksi vaikka satais vanhoja akkoja..älkää turhaa provosoiko sitä jos näkyy liikenteessä.
     
  14. HEMI

    HEMI 1st gear

    No vetteen ensimmäisenä kunnon kumit sit varmaan sais hyviä aikoja kun ei näytä tota pitoo olee nimeksikään.
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Taitaa seudun nopein olla Futuragen Fairmont?
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Varmaan jossain vaiheessa kun vetolaitteet ovat siinä iskussa, eipä tuo ole varttimailin aikakorttia varten tehty. Kadulla pärjää noillakin hiluilla, tuntuu kestävän sudittelun suurimmalla vaihteella matkavauhdista. -99 vaparinahan tuo kulki 11.0.

    Paljon enempi tuosta on iloa luistella kylillä viiden vuoden tallilla seisomisen jälkeen, mitä ajaa otsa rypyssä liimaradalla. Kilometrejä on kertynyt jokunen sata, tapahtumia 4kpl, töissä käyty jokunen kerta. Toiset takarenkaat menossa. Aika paljon keskeneräistä vielä.
     
  17. Fastback

    Fastback Gearhead

    eikös nääsvillen seudulla vaikuta myös EHT-11 Detomaso Pantera. Sen pitäisi kulkea pikkulohkon voimin melko miehekkäästi.
     
  18. Holley

    Holley Gearhead

    On vähän eri asia, kun on vissiin kaikissa, sekä Vettessä, Panterassa että Fairmontissa paino 1450 (+-50?) kg. Sitten kun, olkoonkin että hyvin tehtyjä, pikkulohkoja vapaastihengittäviä noista kaksi ja kolmas ahettu isolohko, voi miettiä mikä niistä parhaiten kulkee... itsellä olisi edes teoreettinen mahdollisuus saada 1370 kg 350cid Chevyyni keskivertoviritteisen Panteran suoraanajosuorituskyky, mutta tuosta Vettestä jään KAUAS TAAKSE. Jos sitten puhutaan, ettei ole Vettesä ole pitoa, niin ok. Ehkä kaikki eivät tee autoja pelkkiä suoria varten. Aikakortti ei välttämättä kerro kuitenkaan muuta kuin sen, mitä joku vehje menee suoralla 400m pätkällä. Luulisi ensimmäiset 400m suddatenkin Vettelle 1000 m ajan olevan aika mielenkiintoisen!!
    Jotenkin luulisi, että tämä Vette häiritsee perinteistä väittelyä B-ryhmän turbojen ja D-ryhmän vapareiden välillä, eli pitääkö olla turbo vai kuutiotuumillako sitä mennään...
    Kohta tietty joku löytää jonkun formulan tai rallicross-B-ryhmäläisen tai LeMans -auton täältä seudulta, mutta jos rajattaisiin tämä aihe katuautoihin...
     
  19. Lyhkäne

    Lyhkäne 1st gear

    Turbo ja turbot on ihan kivoja, samoin kuutiotuumat. Ennen ei kuutiotuumia mikään voittanut, mutta nyt ei taida mikään voittaa turbotettuja kuutiotuumia.... Tuumin mä.

    Ja ihan aiheen vierestä taas.
     
  20. Jack69

    Jack69 Gearhead

    Mitä ihmettä? Tuleeko moppeen lisää mutkia pakosarjoihin? Ehkä se tarvii ne, jotta pärjäis kakspyöräsille, toisin kuin fjoordi...:smile:
     

Kerro tästä muillekin!