Tampereen Näyttely matkakysely 2013!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja timppa50, 31.3.2013.

  1. timppa50

    timppa50 3rd gear

    Onko mahdollisesti made in USA valmisteisia autoja menossa säiden salliessa Mansesteriin Statin alueelta. Sopiva kokoontumispaikka aluksi vaikka Keimolan Nesteellä ,siitä seuraava Nurmijärven "Myllykukko" -huolto as.
    Ilmoittakaa uusia mahd. paikkoja. Olisi ok jos tulisi tosi paljon ryhmää. Ilman sen kummempaa tarkoitusta ,KUIN fiilistä matkantekoon porukalla rauhallisesti ajellen.(Toivottavasti pääsen itse lähtemään.)
    tarkennetaan aikoja /paikkoja jos onnistuu??????: 8)
     
  2. timppa50

    timppa50 3rd gear

    siis lisää asiasta...tehdään myöhemmin lähtö-aikataulu eri päiville:
    esim: pe klo.
    la klo.
    su klo.
    sitten vaan reissuun,muutama tauko/tankkaus/huolto JA lopussa LÄHTÖ-KELLONAIKA kokoontumispaikalta lähempänä Manseeee (EHDOTA SOPIVAA MESTAA) ennen yhteisajoa Hallialueelle. USKOISIN että yhteishenkeä löytyy Stadin/Lähi alueen U.S.A harrastajilta. vai onko muita ehdotuksia?? 8)
     
  3. timppa50

    timppa50 3rd gear

    ja kerran vielä......
    Veikkauksia??? esim. lauantaina paljonko autoja viimeisellä kokoontumispaikalla lähdössä cruisailemaan kohti näyttelyaluetta???

    Lähetäänkö 50:stä vai ?????? :eek: ps. jos n:järven alueella prätkiä yleensä toista sataa kpl omien laskujeni mukaan ryhmäajossa niin..... koneet kasaan ja liikkeelle!!! 8)
     
  4. timppa50

    timppa50 3rd gear

    Alustavaa aikaa omalle lipumiselle Manseeen lauantaina 27.4 näyttelyyn:
    Minulla lätkän mukaan ajelua eli nopeemmat ajelee sitten ripeemmin
    esim .Stadista sovitulle kokoontumisalueelle (Paikka avoin vielä, ei yhtään ehdotusta tullut...).
    Minun ajoaika varmaan taukoineen yli 2h kesä-ajan mukaan. Lähden myllykukon ha:lta viimeistään klo.9.00.
    tavoite aika klo.11.30 kokoontumispaikassa, josta lähden TASAN klo.12.00 kohti
    näyttelyaluetta.
    tämä on siis MINUN aikatauluni alustavasti! (pakko ilmaista asiat MINÄ muodossa ;(kirjoittajan huomio)).
    Tarkennan omia aikojani vielä myöhemmin. 8)
     

Kerro tästä muillekin!